دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 13:19
در گفت‌وگو با آنا

محمدحسن انصاری‌فرد: عملکرد درخشانی در جام ملت‌های فوتسال داشتیم/ کادر فنی بازی فینال را آنالیز کند

کارشناس فوتسال گفت: بازی خوب تیم ملی و قهرمانی آن در جام ملت‌های فوتسال نشان دهنده این نکته است که لیگ فوتسال ما کارایی خوبی داشته است.
کد خبر : 68702

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتسال ایران که در دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا نتوانسته‌ بود از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند، در چهاردهمین دوره مسابقات که در ازبکستان برگزار شد با پیروزی مقابل تیم میزبان به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت. شاگردان محمد ناظم الشریعه در این مسابقات عملکرد درخشانی داشتند و با 48 گل زده و تنها چهار گل خورده توانستند بار دیگر بر سکوی نخست آسیا بایستند.


محمدحسن انصاری‌فرد سرمربی سابق تیم فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: «تیم ملی در این مسابقات عملکرد درخشانی از خودش نشان داد. همه بازیکنان و کادر فنی دست به دست هم دادند تا بار دیگر از قدرت فوتسال ایران در آسیا دفاع کنند. بازی خوب تیم ملی نشان دهنده این نکته است که لیگ فوتسال ما کارایی خوبی داشته است و مربیان باشگاهی در کشف استعدادها بسیار خوب عمل کردند.»


وی در رابطه با بازی فینال تیم ملی مقابل ازبکستان افزود: «بازیکنان تیم ملی در همه بازی‌های توانستند با اقتدار حریف خودشان را شکست دهند، اما در بازی فینال مقابل ازبکستان نتوانستند نمایش بازی‌های قبل خودشان را تکرار کنند. البته این مساله ناشی از چند عامل است، از جمله شرایط میزبانی ازبکستان و فشار هواداران و همچنین تحلیل رفتن نیروی بدنی بازیکنان از دلایل افت تیم ملی در بازی‌ آخر بود.»


انصاری‌فرد در مورد این مساله که تیم ملی فوتسال می‌تواند در جام جهانی نتیجه بگیرد بیان کرد: «همه بازیکنان و کادر فنی توانستند در این مسابقات نمایش خوبی داشته باشند اما در بازی نهایی مقداری تیم دچار افت شد و کادر فنی باید بازی‌ فینال مقابل ازبکستان را به خوبی ارزیابی کند. قطعا در جام جهانی تیم‌های قوی‌تری مقابل ما قرار می‌گیرند و کادر فنی باید تیم را برای روزهای سخت‌ آماده کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته