دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 13:49

بحران‌های زیست محیطی، سوژه اصلی کنفرانس انجمن متخصصان محیط زیست

رئیس دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات گفت: امسال باتوجه به ناملایمات و بحران‌ها در حوزه محیط زیست، سوژه اصلی کنفرانس انجمن متخصصان محیط زیست ایران را چالش‌های محیط زیستی قرار دادیم.
کد خبر : 68699

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، دکتر مجید عباسپور در بیست و یکمین همایش ملی- منطقه‌ای انجمن متخصصان محیط زیست ایران گفت:طی دو دهه گذشته، با کش و قوس‌های فراوانی مواجه بودیم اما موفق شده‌ایم در حوزه محیط زیست فعالیت‌های خوبی داشته باشیم.


او با اشاره به این موضوع که هر سال انجمن یک سوژه را برای تم اصلی کنفرانس انجمن متخصصان محیط زیست ایران قرار می‌دهد، ادامه داد: ناملایمات و بحران‌هایی که در حوزه محیط ریست با آن روبه‌رو هستیم، ما را به این سمت کشاند و باعث شد عنوان همایش این دوره را برمبنای چالش‌های محیط زیستی قرار دهیم. ما با بحران‌های محیط زیستی مانند ریزگردها، خشک شدن تالاب‌ها، کم آبی و مسائل زیادی که در این راستا مواجه هستیم و این را نباید فراموش کرد که ما باید نعمت‌های خدا را پاس بداریم و شعار توسعه پایدار را رعایت کنیم.


بیست و یکمین دوره از همایش انجمن متخصصان محیط زیست ایران سوم و چهارم اسفند ماه سال جارى به همت انجمن متخصصان محیط زیست ایران و با همکاری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور صاحب‌نظران حوزه محیط زیست، در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظر
هلدینگ شایسته