دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1394 - 20:06

یازدهمین جام قهرمانی فوتسال برای ایران/ شاگردان ناظم الشریعه طلسم 6 ساله را شکستند

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر ازبکستان پس از 6 سال عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 68590

به گزارش خبرنگارورزشی آنا، تیم‌های ازبکستان و ایران از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با برتری 2 بر یک مقابل میزبان مسابقات به عنوان قهرمانی آسیا رسید.


در این دیدار ازبک ها که از حمایت پرتعداد تماشاگران خود بهره می بردند روی اشتباه بازیکنان ایران به گل اول رسیدند اما در ادامه بازی این ملی پوشان کشورمان بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند توسط قدرت بهادری و محمد کشاورز به دو گل دست پیدا کنند.


در نیمه دوم ازبکستانی ها تلاششان برای رسیدن به گل تساوی را بیشتر کردند اما نمایش خوب بازیکنان ایران این اجازه را به آنها نداد که دروازه سپهر محمدی را باز کنند. در مقابل ایران بارها صاحب موقعیت های گلزنی شد اما کم دقتی مهاجمان و البته عملکرد خوب دروازه بان ازبکستان مانع از گل شدن این موقعیت ها شد.


تیم ملی فوتسال ایران آخرین بار در سال ۲۰۱۰ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. در آن دوره از مسابقات تیم ملی ایران برابر ازبکستان به برتری ۸ بر ۳ رسیده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. در دو دوره گذشته تیم ملی فوتسال ژاپن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ایران عنوان سوم و دوم را به خود اختصاص داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ازبکستان ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته