دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1394 - 10:42

صعود زمستانه کارمند واحد ورامین – پیشوا به قله‌های دماوند و تفتان

علی افشاری، سرپرست گروه کوهنوردی داشگاه آزاد اسلامی، در دو صعود متوالی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانست با اقتدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی را بر فراز قلل دماوند و تفتان در منطقه زاهدان به اهتزاز در آورد.
کد خبر : 68417

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی افشاری صعودکننده به جبهه جنوبی دماوند، به صورت حرفه‌ای از سال ۸۰ وارد رشته کوهنوردی شده و علاوه بر سرپرستی گروه کوهنوردی داشگاه آزاد اسلامی، رئیس هیات کوهنوردی ورامین و پیشوا را عهده‌دار است.


افشاری تاکنون دوره‌های تخصصی کوهنوردی از جمله کارآموزی کوهپیمایی، سنگ‌نوردی، یخ و برف، غارنوردی، پزشکی کوهستان، لیدر تور ورزشی، هوا‌شناسی و تئوری سازمان مدیریت ورزشی را با موفقیت گذرانده است.


این کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا تنها هیمالیانورد منطقه و دارنده عنوان نقره آسیا با صعود بر قله۷۵۴۶متری موستاق آتای چین و قله فنی ۷۰۱۰ متری خان تنگری قرقیزستان است. او رکورد قله دماوند در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۲ صعود در فصول و جبهه‌های مختلف را نیز به خود اختصاص داده است.


علی افشاری در دو صعود متوالی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران توانست با اقتدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی را بر فراز قلل دماوند و تفتان در منطقه زاهدان به اهتزاز در آورد.


صعود قله تفتان در قالب صعود سراسری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته