دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 21:17
پرستار فارغ التحصیل واحد اصفهان شاغل در آمریکا:

افتخار می‌کنم در دانشگاهی تحصیل کرده‌ام که در خارج از ایران کاملا شناخته شده است

پرستار فارغ التحصیل واحد اصفهان شاغل در آمریکا گفت: افتخار می کنم در دانشگاهی تحصیل کرده ام که در خارج از ایران کاملا شناخته شده است و این امر را مدیون استادان بزرگی چون دکتر ناجی هستم.
کد خبر : 67955

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت میلاد حضرت زینب (ص) و روز پرستار جشن بزرگی در تالار امیر کبیر این واحد دانشگاهی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان رشته پرستاری برگزار شد.


بنیتا هاکوپیان فارغ التحصیل رشته پرستاری این واحد دانشگاهی که هم اکنون به عنوان پرستار در آمریکا مشغول به کار است گفت: من ورودی سال 75 و فارغ التحصیل سال 79 این واحد دانشگاهی هستم و از دو جهت امروز بسیار شگفت زده شدم اول به خاطر پیشرفت و روند رو به رشدی که در دانشگاه دیدم و دیگر این که پس از سال ها دوباره در جمع استادان و دانشجویان دانشکده پرستاری این واحد دانشگاهی هستم. افتخار می کنم که در این دانشگاه و دانشکده درس خوانده ام چون مرا از روز اول برای کار و تلاش تربیت کرد.


در خارج، پرستار بدون ابزار و امکانات به هیچ وجه قادر به انجام کار نیست و اگر ابزار را از پرستار بگیرید دیگر توانی برای انجام کار ندارد چون آموزش ها این گونه است در حالی که در ایران پرستاران حتی بدون ابزار هم توانایی پیشبرد امور را دارند

هاکوپیان گفت: در خارج از ایران به توانایی های پرستاران ایرانی واقف هستند و مدرک پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) بسیار شناخته شده است از این رو به جهت کار در آمریکا به مشکل چندانی برخورد نکردم و در آزمون های استخدامی موفق بودم.


وی افزود: پرستاری در ایران با سایر نقاط دنیا تفاوت دارد به عنوان مثال در خارج از ایران پرستار بدون ابزار و امکانات به هیچ وجه قادر به انجام کار نیست و ابزار و وسایل به عنوان بخش جداناپذیر از کار پرستاری محسوب می شود و اگر ابزار را از پرستار بگیرید دیگر توانی برای انجام کار ندارد چون آموزش ها این گونه است در حالی که در ایران پرستاران حتی بدون ابزار هم توانایی پیشبرد امور را دارند چون شیوه آموزش در ایران پرستاران را کاملا توانمند و با اعتماد به نفس تربیت می کند و این مهم ترین شاخصه تفاوت میان پرستاران ایران و خارج از کشور است.



انتهای پیام/

برچسب ها: پرستاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته