دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1394 - 16:51

هاشمی رفسنجانی درگذشت دبیر کمیسیون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت را تسلیت گفت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت حبیب‌الله شاملو دبیر کمیسیون حقوقی قضایی این مجمع را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر : 67493

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز -دوشنبه- با صدور پیام تسلیتی، درگذشت حبیب‌الله شاملو دبیر کمیسیون حقوقی قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همکاران آن مجمع، خاندان و خانواده داغدار شاملو، به‌ویژه فرزند وی تسلیت گفت.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام برای آن مرحوم آرزوی علو درجات کرده و برای بازماندگان او صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواسته است.


حبیب‌الله شاملو رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر این کمیسیون در صحن مجمع، بامداد امروز -دوشنبه- در سن 71سالگی درگذشت.


زنده یاد شاملو در 14 شهریور ماه سال جاری در بازگشت از جلسه صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اثر حادثه تصادف رانندگی، به شدت آسیب دید و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان سینا تهران بستری شد، اما به رغم چند ماه تلاش تیم پزشکی، امروز دارفانی را وداع گفت.


همچنین پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده است که برنامه تشییع این استاد حقوق و اخلاق روز سه‌شنبه 27 بهمن 1394 از ساعت 9:30 از در شماره یک مجلس شورای اسلامی، تقاطع خیابان مردم و مجاهدین برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته