دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1394 - 15:09
در گفت‌و‌گو با آنا

افشاردوست: سیچلو و لوزانو شالوده تیم ملی والیبال را تغییر نمی‌دهند/ فقط بازی با فرانسه قطعی شده‌ است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون والیبال انجام داده‌ است تیم ملی والیبال تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک ریو 6 بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
کد خبر : 67198

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، «خوان سیچلو»، مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در اروپا صبح امروز برای تماشای مسابقات پلی آف لیگ برتر و برگزاری اردوی تیم ملی والیبال کشورمان به تهران آمد.


محمود افشاردوست دبیر‌فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در مورد برنامه‌ «سیچلو» در ایران گفت: «پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در اروپا «سیچلو» برای مدتی به ایتالیا رفت و طبق برنامه‌ای که از قبل به ما اعلام کرد امروز به تهران آمد.»


وی در مورد برنامه «سیچلو»در تهران اظهار کرد: «سیچلو برای تماشا و بررسی رقابت تیم‌ها در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به اردوی تیم ملی به تهران آمده‌ است. البته قرار‌ است فدراسیون فیلم آنالیز کلیه مسابقات لیگ برتر را برای تجزیه و تحلیل بیشتر در اختیارش قرار دهد تا اطلاعات را به «لوزانو» انتقال دهد. البته ناگفته نماند «لوزانو» هم از بازیکنان شناخت کافی دارد و حتی به اسم کوچک آنها را می شناسد.»


افشاردوست‌ همچنین در‌ مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی توسط «سیچلو» عنوان کرد: «متاسفانه این تصور برای همه به وجود آمده است که ترکیب تیم برای انتخابی المپیک توسط این دو مربی به طور کامل تغییر می‌کنند، در حالی که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست چرا که ترکیب تیم ملی والیبال مانند تیم های بزرگی چون لهستان و آمریکا چندین سال است که شکل گرفته و اگر در این دوره تغییراتی هم به وجود بیاید در حد یکی دو بازیکن است. شالوده اصلی تیم چندین سال است که شکل گرفته و بازیکنان در ترکیب تیم ثابت شدند.»


دبیر‌ فدراسیون والیبال همچنین در مورد برنامه‌های تیم ملی والیبال تصریح کرد: «در این مرحله ما با تیم هایی مانند لهستان و فرانسه که مجوز حضور در انتخابی المپیک ژاپن را به دست‌ آورده‌اند مسابقه تدارکاتی خواهیم داشت. البته تیم لهستان اعلام کرده که برای دیدار تدارکاتی تمایلی ندارد و حتی در مسابقات جام «واگنر» تیم فرانسه را هم دعوت نکرده است. بنابراین با این شرایط تنها بازی ما با کشور فرانسه قطعی شده است و بعد از آن هم با کشور چین و کره دو بازی خواهیم داشت. زمانی که تیم به کشور ژاپن اعزام می‌شود تا قبل از برگزاری مسابقات انتخابی هم دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت. در مجموع تیم ملی والیبال تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک ریو 6 بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته