دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1394 - 13:18

انتشار دو کتاب عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان

دو کتاب دکتر رضا باقی‌زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان از سوی انتشارات معتبر زائر و دو کتاب دیگر تجدید چاپ شدند.
کد خبر : 67152

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب هشتصد نکته درباره قرآن کریم و کتاب مسئولیت‌شناسی (آشنائی با سبک زندگی اسلامی) از سوی رضا باقی‌زاده و انتشارات زائر به چاپ رسیده است.


کتاب دوم این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان در مهر ماه سال ۹۴ به چاپ رسیده است که به‌طور خلاصه چنین عنوان می‌کند نویسنده این کتاب: هر انسان عاقلی از زمانی که به سن بلوغ می‌رسد او را مکلف می‌نامند. مکلف یعنی کسی که از سوی خدای متعال مسئولیت‌هایی بر دوش او نهاده شده است. که کتاب حاضر از جهات مختلف این مساله مهم را مورد برسی قرار داده و در واقع این مساله که یکی از مباحث کلیدی در بحث سبک زندگی اسلامی است نیاز و ضرورتی است که هر فرد و جامعه‌ای باید خود را متعهد به آن دانسته و دغدغه فکری نسبت به آن داشته باشد هر کسی باید طوری عمل کند که اگر عمل او قانونی شد دیگران نیز بتوانند به آن رفتار کنند و برای جامعه مقید باشندکه مولف این بحث مسئولیت‌شناسی را از منظر آیات شریفه قرآن و روایتت مورد برسی قرار داده و با ذکر کلماتی از بعضی بزرگان و دانشمندان آن را آسان‌تر کرده است.


کتاب هشتصد نکته دباره قرآن کریم نیز نویسنده این کتاب به نقل از پیامبر (ص) هر آینه این قرآن نور آشکار و بین ریسمان استوار و متین دستگیره محکم، پایگاه بلند، شفا دهنده‌ترین شفا، بزرگ‌ترین فضیلت و بر‌ترین سعادت است هر که از آن خواستار روشنی شود خدا او را نورانی می‌کند هر که کارهای خود را بر طبق قرآن انجام دهد خدا او را از لغزش نگاه می‌دارد هر که چنگ در قرآن زند خدا او را نجات می‌دهد که نویسنده در این کتاب کوشیده است نکته‌های حساس درباره قرآن را گرد آورد و به تفکر بیشتر در قرآن دعوت کند که هر کدام از هشتصد نکته قرآنی که در این مجموعه جمع آوری شده است راهنمای پارسایان و خداپایان به سوی حضرت محبوب است.


کتاب‌های بهجت عارفان در حدیث دیگران و برگی از دفتر آفتاب دکتر رضا باقی‌زاده نیز تجدید چاپ شدند نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان اکنون معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان را عهده دار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته