دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توانمندسازی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای گذار از آموزش حافظه محور

مدیرکل امور پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره توانمندسازی اساتید برای گذار از آموزش حافظه محور خبر داد.
کد خبر : 671202
سازمان مرکزی دانشگاه آزاد

فاطمه حمیدی فر - مدیرکل امور پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از برگزاری چهارمین مرحله از دوره های توانمندسازی اساتید با بیش از ۳۰ دوره آموزشی برای اعضای هیات علمی رشتههای علوم انسانی و هنر خبر داد و گفت: این مرحله از دوره های توانمندسازی اساتید که از ۲۴ مردادماه ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا ۱۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت، ثبت نام از طریق لینک https://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/1012 صورت می‌گیرد.


وی گفت: این دوره توانمندی با همکاری واحد الکترونیکی به بصورت برخط برگزار می شود.؛ در پایان دوره‌ها و درصورت حضور کامل شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها، به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.


مدیرکل امور پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: همچنین، علاوه بر دوره های یادشده، قرار است سلسله نشست‌هایی با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه با دو موضوع کتاب «فلسفه علم، فناوری و جامعه» برای استادان و تبیین نظریه‌پردازی برای اعضای هیات علمی با مرتبه علمی استادی و دانشیاری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگزار شود.


حمیدی فر ادامه داد: درضمن، برگزاری کارگاه‌هایی در حوزه یادگیری عمیق با حضور آقای محمد نیرو به منظور توانمندسازی اساتید در تفکر عمیق و گذار از آموزش حافظه‌محور به یادگیری تعالی‌بخش ‌عمیق برپا خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته