دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1401 - 12:51

توزیع گوشت‌های عاری از بیماری در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران/ خط قرمز ما سلامت مردم است

عباسی گفت: ما از گذشته برنامه‌هایی را برای کنترل گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان داشته‌ایم، اما به منظور آسایش خاطر شهروندان اقدامات جدی‌تری را در دستور کار داریم.
کد خبر : 671007
عباسی

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا عباسی مدیر کنترل کیفیت معاونت بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره مورد تایید بودن سلامت گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان اظهار کرد: در برخی روزها و ماه‌های سال شاهد هستیم که برخی ویروس‌ها یا بیماری‌ها در بین حیوانات شیوع پیدا می‌کند.


وی افزود: در حال حاضر نیز شهروندان در ارتباط‌هایی که با ما داشته‌اند، نگرانی‌هایی مبنی بر مبتلا بودن برخی دام‌ها به تب کنگو دارند.


عباسی بیان کرد: در همین راستا، ما از گذشته برنامه‌هایی را برای کنترل گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان داشته‌ایم، اما به منظور آسایش خاطر شهروندان اقدامات جدی‌تری را در دستور کار داریم.


مدیر کنترل کیفیت معاونت بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: تمامی مواد پروتئینی از جمله انواع گوشت قرمز در حال عرضه در میادین و بازارهای سطح شهر علاوه بر تامین از مراکز تولید و استحصال معتبر، در پایانه های عرضه عمده‌ی سازمان مدیریت میادین توسط دکتر های دامپزشک مورد بازرسی و نظارت مضاعف قرار گرفته، در مشاهده‌ی هر گونه مشکل کیفی و بهداشتی از توزیع و عرضه ی آن ممانعت می‌شود.


وی ادامه داد: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این زمینه هرگونه کوتاهی قابل قبول نیست و اگر تخلفی صورت گیرد، برخورد می‌کنیم.


انتهای پیام/۴۱۷۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته