دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1401 - 11:55

فارکس چیست و چگونه می توان از آن درآمد دلاری داشت

فارکس چیست و چگونه آموزش فارکس را دنبال کنیم این ها سوالاتی هستند که در ادامه پاسخ خواهیم داد
کد خبر : 670973
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا  فارکس چیست و چگونه آموزش فارکس را دنبال کنیم این ها سوالاتی هستند که در ادامه پاسخ خواهیم داد



امروزه به لطف اینترنت راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از این راه حل ها فارکس است. این شبکه بزرگ به شما امکان معامله و کسب سودهای کوچک یا بزرگ را می دهد. Top of Form


Bottom of Form


از این گذشته، اینترنت بر تمام جنبه های زندگی انسان تأثیر می گذارد و نقش مهمی در بازارهای مختلف ایفا می کند. فارکس یکی از پرکاربردترین بازارهای آنلاین در جهان است. در این مرحله می خواهیم در مورد این بازار صحبت کنیم. توجه داشته باشید که پیش بینی فارکس کار آسانی نیست، نیاز به علم و تجربه دارد.


بازار فارکس چیست؟


می توان گفت که فارکس یک بازار ارز بزرگ است. دربازار فارکس می توانید با ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و ... را معامله کنید و از این طریق درآمد زیادی کسب کنید. در واقع با هر نوسان ارز، می ‌توانید ثروت خود را افزایش دهید. اما بسیاری این بازار را بورس می دانند. فارکس تفاوت های زیادی با بورس و انواع مختلف آن دارد.


فارکس با میانگین ارزش روزانه 5 تریلیون دلار بدون شک بزرگترین بازار مالی در جهان است. فارکس بازاری بدون مکان فیزیکی مرکزی (OTC) است و تمام معاملات به صورت الکترونیکی انجام می شود. در واقع شرکت کنندگان در این بازار در سرتاسر دنیا فقط از طریق کامپیوتر تجارت می کنند و بازار متمرکزی وجود ندارد.


چگونگی درآمد زایی دلاری از طریق فارکس در ایران


متأسفانه پس از تحریم ها و پیامدهایی که بر زندگی مردم ما داشته و در نتیجه بحران های مالی و اقتصادی، اکثر مردم به دنبال راهی مناسب برای حفظ ارزش سرمایه و سایر درآمدهای خود هستند. یکی از راه هایی که اخیراً توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است، کسب درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی مانند فارکس است. این موضوع مورد توجه بسیاری از معامله گران قرار ‌گرفته است.


برای اینکه بتوانیم در این بازار فعالیت کنیم، ابتدا باید یک کارگزار مطمئن که در این بازار فعال است را انتخاب کنیم، در ادامه مراحل ثبت و احراز هویت را انجام دهیم. این بازار نیز مانند سایر بازارهای سرمایه نیازمند آموزش فارکس ، علم و دانش است و ورود بی دقت و بحث برانگیز به این بازار می ‌تواند تمام سرمایه و دارایی شما را از بین ببرد.


اشتباهات متداول در فارکس


فعالیت در این بازار اگر با آموزش فارکس و دانش کافی همراه باشد می تواند سود کلانی برای شما به همراه داشته باشد و اگر بدون علم در این بازار فعالیت کنید با یک اشتباه می توانید سرمایه خود را منحل کنید. بنابراین لازم است با دریافت آموزش های مناسب در این زمینه، تحقیقات لازم را انجام داده، تمامی احتمالات را بررسی کرده و سپس در بازارهای مالی مانند فارکس به تجارت پرداخته و دلار کسب کنید.


توجه داشته باشید که فارکس بر اساس ارز است. آنچه معامله می شود جفت ارز است که لیستی از آنها را می توان در هر منبع مرتبط با فارکس یافت. در سال های اخیر چیزهایی مانند نفت، طلا و سایر فلزات گرانبها وارد این بازار شده است و پایه اصلی همه این بازارها ارز است.


اشتباهات متداول در فارکس


ویژگی های درآمد زایی دلاری ازطریق بازار فارکس چیست؟



  • برخلاف بسیاری از کسب و کارها، برای فعالیت در این بازار به سرمایه اولیه زیادی نیاز نخواهید داشت.

  • بدن محدودیت مکانی و زمانی برای شما است.

  • ثبت نام در فارکس بسیار ساده است. لازم به احراز هویت حضوری نیست.

  • داشتن کمیسیون و کارمزد پایین در معاملات

  • برای ورود افراد به این پلتفرم و کاهش ریسک و بهبود تجربه افراد قبل از حضور در این بازار مالی، یک حساب کاربری دمو یا آزمایشی را تست کنید.

  • نقد شوندگی بسیار بالا و حجم معملات در این بازار زیاد است.

  • تنوع سرمایه گذاری در این بازار


سود در فارکس به چه پارامترهایی بستگی دارد؟


امروزه در بازار فارکس طرفداران زیادی وجود دارد، زیرا مردم به راحتی می توانند با سرمایه اندک و 24 ساعت شبانه روز معامله کنند، اما این بازار نوسان دارد و افراد در هر زمان به ‌خصوص کسانی که تجربه کمی دارند، ممکن است متحمل ضرر شوند.


سود در فارکس


برای داشتن درآمد حتما استراتژی معاملاتی خاص خود را تنظیم کنید و از آن پیروی کنید. معنای استراتژی تعیین ساختاری است که معاملات شما بر اساس اصول خود بر آن بنا شده است. در واقع این سیستم ذهنی بیشتری به شما می دهد و به نوعی می دانید در بازار چه می خواهید. برای دستیابی به استراتژی مناسب، لازم است تمام جوانب سرمایه گذاری خود را در نظر بگیرید.


یکی از عواملی که منجر به یک استراتژی می شود، شناسایی بازه زمانی معاملاتی (بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت)، رویکرد تحلیلی (فنی یا بنیادی یا هر دو)، نمادهای خاصی است که قصد دارید معامله کنید و ... نزدیک خواهد شد. بنابراین، قبل از شروع معامله در فارکس، استراتژی خود را تعیین کنید و به آن پایبند باشید. وقتی این کار را انجام می دهید، تحت تأثیر احساسات بازار قرار نخواهید گرفت و تصویر مثبتی از عملکرد خود خواهید داشت.



انتهای رپرتاژ خبری/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته