دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1401 - 10:45

۵ مشکل پیش‌روی سرمربی منچستریونایتد/ حماسه رونالدو در صدر

سرمربی هلندی منچستریونایتد برای آنکه تیمی آماده داشته باشد با ۵ مشکل مهم مواجه است.
کد خبر : 670297
اریک تن هاگ

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تور منچستریونایتد در کشورهای تایلند و استرالیا نمی‌توانست بهتر از این پیش برود.عملکرد آنها در مقابل لیورپول، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس هیچ نشانه‌ای از خماری از فصل فاجعه بار ۲۰۲۱/۲۲ را نشان نداده است. یونایتد برای سرگرمی گل می‌زند و در سه بازی فقط دو بار گل خورده است.


علیرغم شروع کند خود در پنجره نقل و انتقالات، یونایتد خریدهای محکمی را آغاز کرده است. تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن با پیراهن شیاطین سرخ وارد زمین شده‌اند و با آژاکس برای انتقال لیساندرو مارتینز توافق حاصل شده است. با این حال، اگر چه بیشتر برای اریک تن هاگ خوشایند است، اما هنوز هم برخی از مسائل وجود دارد که باید زودتر به آنها پرداخته شود. ۵ مشکل پیش روی سرمربی هلندی است و او برای بهبود اوضاع تیمش باید بر آنها فائق شود.


صحبت های قبل از تور پیش فصل منچستریونایتد تحت سلطه آینده کریستیانو رونالدو بود. بهترین گلزن فصل گذشته به دلایل خانوادگی تا به اینجا آماده‌سازی را از دست داده است. با این حال مشخص است که این بازیکن پرتغالی آرزوی ترک اولدترافورد را دارد. در غیاب او، آنتونی مارسیال ادعای خود را مبنی بر اینکه مهاجم اصلی فصل آینده خواهد بود، مطرح کرد. به نظر می‌رسد که اکثر باشگاه‌های لیگ قهرمانان اروپا تمایلی به جذب رونالدو ندارند و با یک سال باقی مانده از قرارداد او، تنها گزینه باقی ماندن او در منچستر خواهد بود. هر اتفاقی بیفتد، تن هاگ نیاز به پاسخ دارد.


اگر فرنکی دی یونگ با شیاطین سرخ قراردادی امضا نکند با توجه به اینکه خوان ماتا، پل پوگبا و نمانیا ماتیچ همگی باشگاه را ترک کردند، خط هافبک بیش از هر زمان دیگری تحلیل رفته است. آمدن اریکسن کمک کرده است، اما اگر دی یونگ نتواند متقاعد شود، یونایتد می تواند فصل را کوتاه در مرکز شروع کند.


راضی نگه داشتن برونو فرناندز و کریستین اریکسن سومین مشکل پیش روی تن هاگ است. ترکیب خلاقیت و قدرت تهاجمی آنها قابل مشاهده است، اما یونایتد توانایی‌های دفاعی لازم را ندارد تا در هر مسابقه‌ای تمام تلاش خود را انجام دهد. سرمربی هلندی باید تعادلی را پیدا کند که هر دو بازیکن را راضی نگه دارد.




بیشتر بخوانید:





چه کسی با لیساندرو مارتینز شریک است؟ تن هاگ پیش از انتخاب پائو تورس، یونایتد را برای جذب مارتینز تحت فشار قرار داده است. این خود نشان می دهد که بازیکن آرژانتینی ممکن است یک مدافع میانی ثابت باشد. اینکه چه کسی با او شریک خواهد شد، چندان واضح نیست. هری مگوایر دوباره کاپیتان باشگاه خواهد بود، بنابراین به نظر می رسد که او گزینه واضحی برای بازی در کنار مارتینز باشد.با این حال، عملکرد او در بهترین حالت ناهماهنگ بوده است، بنابراین رافائل واران و ویکتور لیندلوف ممکن است ادعا کنند که آنها باید در دفاع شروع کنند. سرمربی سابق آژاکس چند هفته جالب را پیش رو دارد و تصمیم می‌گیرد چه کسی برای دیدار با برایتون در بازی افتتاحیه لیگ برتر خود به میدان برود.


یکی دیگر از معضلات انتخابی در دفاع چپ نهفته است و یونایتد در حال حاضر سه مدافع چپ ارشد در فهرست دارد. مالاسیا، لوک شاو و الکس تلس همگی احساس خواهند کرد که باید در آن پست بازی کنند. تعداد گزینه‌هایی که تن هاگ در اختیار دارد احتمالاً به این معنی است که این موضوع کمترین مشکل اوست. انتظار می رود که شاو اولین انتخاب تن هاگ باشد، اما او به وضوح از طرفداران مالاسیا است و ماهیت تهاجمی تلس نیز می‌تواند مورد توجه سرمربی یونایتد باشد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته