دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1401 - 14:04

شرایط ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران با کمترین مدارک

تاسیس و ثبت شرکت های تجاری و غیر تجاری، یک اقدام حقوقی و اساسی برای پیگیری فعالیت های قانونی یک شرکت می باشد. شرایط و مراحلی برای ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم. ثبت شرکتها و تاسیس انواع آنها در قالب شرکتهای: مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، دانش بنیان، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی یا غیر سهامی، صورت می گیرد
کد خبر : 669411
image-20220716134953-1.jpeg

به گزارش خبرگزاری آنا تاسیس و ثبت شرکت های تجاری و غیر تجاری، یک اقدام حقوقی و اساسی برای پیگیری فعالیت های قانونی یک شرکت می باشد. شرایط و مراحلی برای ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم. ثبت شرکتها و تاسیس انواع آنها در قالب شرکتهای: مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، دانش بنیان، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی یا غیر سهامی، صورت می گیرد. این شرکتها رایج ترین نوع برای ثبت در سامانه اداره ثبت شرکتهای ایران به شمار می روند. حال از چه روشی می توان سریع ترین راه جهت تاسیس شخصیت حقوقی را پیگیری کرد؟



شرایط ثبت شرکت فوری در ایران چیست؟


شرایط ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران با کمترین مدارک


برای تاسیس شخصیت حقوقی یا ثبت شرکت در ایران، روش های مختلفی وجود دارد که همگی باید طبق قوانین اداره ثبت شرکتها، بررسی شود. برای ثبت شرکت در ایران باید مدارک مورد نیاز آن را تهیه کرده و با در نظر گرفتن نوع شرکت مورد نظر، هزینه های لازم را تقبل کرد. پیگیری تاسیس شرکتها را از 2 روش حضوری و آنلاین می توان انجام داد که کلیه این مراحل ثبت شرکت را نیز می توان به یک سامانه یا موسسه حقوقی واگذار کرد. از اصلی ترین شرایط جهت تاسیس شخصیت حقوقی و ثبت شرکتها به موارد زیر باید اشاره کرد.



  1. انتخاب نوع شرکت ( سهامی، مسئولیت محدود و ... )

  2. تهیه مدارک ثبت شرکت

  3. دریافت مجوز های مورد نیاز

  4. پرداخت هزینه های تاسیس و ثبت شرکت

  5. پیگیری بصورت شخصی یا واگذار کردن به یک سامانه و موسسه حقوقی معتبر


معرفی 2 روش کاربردی جهت ثبت شرکت آنلاین


شرایط ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران با کمترین مدارک



اما سریع ترین روش برای ثبت انواع شرکت ها در ایران کدام است ؟


بصورت کلی شما 2 روش برای پیگیری مراحل تاسیس شخصیت حقوقی ( شرکت ) در ایران دارید. یکی از این روش ها ثبت شرکت آنلاین و اینترنتی می باشد که پیگیری کلیه مراحل، شرایط و مدارک ثبت شرکت را از طریق اینترنت و بصورت غیر حضوری انجام خواهید داد. پیگیری آنلاین تاسیس شرکتهای تجاری یا غیر تجاری در ایران، از 2 روش انجام می شود. یکی از آنها توسط اداره ثبت شرکتهای ایران و دیگری مراجعه به سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت. اگر به مراحل تاسیس و فرآیند های حقوقی تسلط کافی را دارید، می توانید با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها، کلیه شرایط را مطالعه کرده و صفر تا صد مراحل را پیش ببرید. اما اگر نیاز به پیگیری توسط یک موسسه حقوقی معتبر دارید، می توانید از سامانه آگاه استفاده نمایید.



مدارک ثبت شرکت فوری و آنلاین


شرایط ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران با کمترین مدارک


برای هرکدام از مراحل بالا، مدارک ثبت شرکت خاصی مورد نیاز است. مدارک ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران بستگی به روشی که شما انتخاب می کنید دارد. اگر قصد پیگیری توسط سامانه آگاه ثبت را دارید، تهیه مدارک زیر کافیست.


مدارک ثبت شرکت آنلاین در سامانه آگاه



  • ارائه مدارک شناسایی اعضای شرکت ( کارت ملی و شناسنامه )

  • شماره موبایل معتبر اعضای شرکت

  • داشتن کد ثنا


همچنین لازم به ذکر است بصورت کلی هیچ مدرک تحصیلی برای تاسیس شرکت در ایران نیاز نیست.


مدارک مورد نیاز تاسیس شرکت و شخصیت حقوقی در اداره ثبت شرکتها


برای پیگیری در اداره ثبت شرکتها، بر اساس نوع شرکت ( سهامی، مختلط، تضامنی، دانش بنیان، نسبی، مسئولیت محدود و ...) مدارک و مجوز های خاصی مورد نیاز است. از اصلی ترین مدارک لازم می توان به موارد زیر اشاره کرد.



  • تهیه اظهارنامه، اساس نامه، صورت جلسه و مدارک شناسایی کلیه اعضای شرکت در 2 نسخه

  • دریافت گواهی های بانکی مبنی بر واریز بخش اولیه سرمایه به یک حساب رسمی

  • تعیین وظایف هر یک از شرکا

  • مشخص کردن آورده نقدی و غیر نقدی

  • آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی



هزینه ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی در ایران


شرایط ثبت شرکت فوری و آنلاین در ایران با کمترین مدارک


با بررسی موارد بالا با روش کلی جهت تاسیس شخصیت حقوقی و ثبت شرکتها در ایران آشنا شدیم. با توجه به این نکات، شما می توانید با انتخاب یکی از آنها، برآورد دقیق و مناسبی جهت محاسبه هزینه ثبت شرکت داشته باشید. طبیعتا شرایطی که برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها در نظر گرفته شده است و پیگیری آن توسط شما به تنهایی، مسیری دشوار بوده اما هزینه کمتری دارد. در روش دوم که می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایید، کافیست به وبسایت و سامانه آگاه ثبت مراجعه کرده و کلیه مراحل را به آنها واگذار کنید. در این فرآیند هزینه ثبت شرکت به نسبت روش اول، بیشتر بوده اما نتیجه نهایی مطلوب شما خواهد بود.


مشاوره رایگان ثبت شرکت


بسیاری افراد که قصد تاسیس شخصیت حقوقی و شرکت خود را در ایران دارند، به دلیل عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات حقوقی، اقدام به پیگیری این مراحل می کنند و با شکست مواجه خواهند شد. از این رو برای کسب اطلاعات لازم در باره شرایط، قوانین، روش های بهینه و مناسب جهت تاسیس شرکت فوری، بهتر است یک مشاوره حرفه ای را برای این کار در نظر بگیرید. جهت ثبت شرکت مشاوره رایگان می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند و بدون صرف هزینه، اقدام به انتخاب بهترین روش کنید. از همین رو جهت دریافت مشاوره رایگان حقوقی و ثبت شرکت، می توانید از سامانه آگاه ثبت اقدام نمایید.



انتهای پیلم/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته