دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شبستر معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 669011
دانشگاه آزاد شبستر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شبستر، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان برگزار و سعید احمدی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر معرفی و از تلاش‌های غلامرضا کاظمی‌زاده قدردانی شد.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه کشور بی‌بدیل خواند و اظهار کرد: جایگاه علم و دانش در توسعه روشن و گویاست و دانشگاه نیز نقش محوری در توسعه دارد.


محمدرضا ولیلو افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با نزدیک به چهار دهه فعالیت در شهرستان شبستر، یکی از اثرگذارترین رویدادهای علمی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعتی و غیره شهرستان بوده و نقش مهمی در شکوفایی توانمندی‌های شهرستان داشته و توانسته با تربیت نیروهای متخصص اثرگذاری کاملاً ملموسی در توسعه شهرستان شبستر داشته باشد.


وی با بیان تأکیدات مقام معظم رهبری برای ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه، بر تلاش‌های مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان در این موضوع تأکید کرد و درباره مأموریت‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: رویکرد مدیریت این دانشگاه مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال آفرینی بوده و ارتباط محکم، کاربردی صنعت و دانشگاه، زمینه‌ساز مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۲۱/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته