دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شماره ۲۴ فصلنامه دانشجویی «فانوس»؛

توانمندی‌های زنان، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو بررسی شد

انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی دانشگاه یزد، شماره ۲۴ فصلنامه «فانوس» را با با پرداختن به مباحث زنان، توانمندی‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها منتشر کرد.
کد خبر : 668757
زنان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی دانشگاه یزد، شماره ۲۴ فصلنامه «فانوس» را منتشر کرد.


«توانمندسازی زنان سرپرست خانواده»، «مشکلات اجتماعی زنان»، «داستان یک زندگی (خواهرم رعنا ناجی من است)»، «بررسی علل موثر بر اعتیاد زنان»، «معرفی کتاب (جنسیت در زندگی روزمره)»، «معرفی فیلم hidden figures»، «از ماسکولیسم تا فمنیسم» و «می‌شود وارد دریا شد و خیس نشد» عناوین مطالب منتشر شده در این شماره فانوس است.


در بخشی از مطلب سخن سردبیر آمده است: «سالیان زیادی است که پژوهش‌ها و بررسی‌های مختلفی در حوزه زنان انجام می‌گردد که به نوعی برای جلوگیری از محرومیت‌های این قشر جامعه و ایجاد فرصت‌های برابر است با این حال تا رسیدن به ایده‌آل‌ها و توسعه فرهنگی در این زمینه فاصله کمی نیست ... فصلنامه فانوس این شماره از نشریه را به مبحث زنان، توانمندی‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها پرداخته به امید آنکه گام کوچکی باشد در راه توجه بیشتر جامعه و مددکاران اجتماعی به نیروی پنهان زنان ...»


فاطمه کوهستانی پیکانی مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه «فانوس» را برعهده دارد و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیک این نشریه می‌توانند به کانال @ socialwork_yazduni مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته