دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رویدادهای دانشگاهی،

کوتاه از واحدهای کرج، قشم، بندرکنگان، زابل، کرمانشاه، میانه، شهرکرد، پارس‌آباد، آران و بیدگل و تبریز

نمایشگاه محصولات فرهنگی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
کد خبر : 66843

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی نمایشگاه محصولات فرهنگی و فوق‌برنامه دانشجویان این دانشگاه برای بازدید عموم برپا شد.


در این نمایشگاه محصولاتی همچون صنایع دستی، چرم دوزی، گلسازی، شمع‌سازی و نیز پوشش‌های اسلامی بانوان که حاصل دست دانشجویان شرکت‌کننده در کلاس‌های فوق برنامه فرهنگی دانشگاه است برای عرضه در معرض دید عموم قرار گرفته است.


در این نمایشگاه تعدادی از عکس‌های دوران باشکوه انقلاب اسلامی که یادآور خاطرات آن ایام معنوی است به نمایش گذاشته شده است.


دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج، دکتر صدیق معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از معاونان، روسای دانشکده‌ها و مدیران اجرایی این واحد دانشگاهی نیز به منظور تشویق دانشجویان در امور فرهنگی از این نمایشگاه دیدن کردند.


این نمایشگاه تا پایان بهمن در ساختمان امام خمینی(ره) واحد کرج دائر است.


دیدار با خانواده شهدای قشم


در شب پیروزی انقلاب اسلامی، منصور آزاد سرپرست واحد قشم به همراه هیات رییسه، فرمانده پایگاه شهید مطهری کارکنان، حجت‌الاسلام خالصی نماینده ولایت فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور در منزل شهیدان خلیل عجم و محمد رضایی با پدر و مادر این شهیدان والا مقام دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.


همچنین همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هیات رییسه ،استادان،کارکنان و دانشجویان واحد قشم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همگام با جمع پرشور مردم شهرستان قشم، با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.



رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند


رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان در روز 22 بهمن با حضور بر تربت پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس با شهدا و آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.


مهندس احسان پاکدامن به همراه کارکنان با حضور در گلزار شهدای بندر کنگان با آرمانهای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.


کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان با نثار گل و قرائت فاتحه بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و مقام و معظم رهبری یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و جشنواره فرهنگی ورزشی طلوع انقلاب در واحد زابل


همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و جشنواره فرهنگی ورزشی طلوع انقلاب در این واحد برگزار شد.


همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برگزار شد.


این همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر از میدان دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 6 صبح شروع شد که شرکت‌کنندگان در این همایش به سمت آرامگاه شهدای گمنام شهرستان زابل واقع در پارک ملت حرکت کردند.


در پایان به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلوع انقلاب در واحد زابل


جشنواره فرهنگی ورزشی طلوع انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با استقبال گسترده خانواده‌های کارکنان و اعضای هیات علمی واحد زابل برگزار شد.


این جشنواره با هدف ایجاد فضای شاد ورزشی برای خانواده ها و تشویق کارکنان و خانواده ها برای ورزش کردن در بخش‌های مختلف برگزار شد.


مسابقه والیبال بین کارکنان و اعضای هیات علمی ویژه آقایان، مسابقه دوچرخه سواری ویژه ی کودکان و نوجوانان، تنیس روی میز، دارت و بدمیتون ویژه بانوان از برنامه‌های مختلف این جشنواره بود.


در بخشی از این جشنواره تیم کاراته دانشجویان پسر واحد زابل به اجرای نمایش دفاع شخصی و سلاح سرد پرداختند.


تجلیل از کارکنان و استادان عضو خانواده شهدا و ایثارگر واحد کرماشاه


کارکنان و استادان عضو خانواده شهدا و ایثارگر در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رییس دبیر خانه هیات امنای استان، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه و برخی از مدیران و کارکنان مورد قدردانی دکتر نوذر قنبری قرار گرفتند.


به همین مناسبت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه افزون بر حضور در جلسه‌ای در سالن جلسات و اعلام آمادگی برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه به همراه رییس دانشگاه، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه، رییس دبیر خانه هیات امنای استان، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه و برخی از مدیران و کارکنان دانشگاه با آرمان های شهدا و امام(ره) میثاقی دوباره بستند.


کسب مقام سومی تیم والیبال کارکنان واحد میانه در مسابقات جام فجر


تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات کارکنان ادارات شهرستان با عنوان «جام فجر» به مقام سومی رسید.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه گفت: «این مسابقات در قالب 8 تیم با حضور تیم های جوانان، نوجوانان، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، نیروی زمینی ارتش (تیپ 36 زرهی)، آذین گچ و فولاد آذربایجان، در دو گروه چهار تیمی برگزار شد.»


حسین علیزاده افزود: «در روز پایانی این دوره از رقابت ها، تیم های آذین گچ و نیروی زمینی ارتش در دیدار پایانی به رقابت پرداختند که این تیم نیروی زمینی ارتش بود که با نتیجه 3 بر صفر و در سه ست متوالی توانست بر حریف خود غلبه کرده و به مقام قهرمانی برسد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر یک تیم نیروی انتظامی را شکست داد و بر سکوی سومی ایستاد.»


وی اضافه کرد: «این مسابقات به مدت یک هفته در سالن شهید میرصمدی اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه برگزار شد.»


اعضای تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه را سیروس منصوری، سعید اکبری، رضا غیابی، ابراهیم مسیبی، علی صدری، سهیل قندچی، محمود وفاییان، مهدی فایقی، سیامک وفاییان، احمد غفاری، سید جواد افتخاری و وحید علیزاده، به سرپرستی دکتر علی سلمان پور و سرمربیگری محمد وفاییان تشکیل می دادند.


اهدای خون استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: «استادان و کارکنان دانشگاه به منظور نهادینه کردن کمک به همنوعان و باهدف بالابردن روحیه ایثار و از خود گذشتگی، در یک اقدام خدا پسندانه، با حضور در سازمان انتقال خون استان ، به افراد نیازمند خون اهدا کردند. »


دکتر محمد خسروی افزود: «این برنامه همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به همت روابط عمومی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه صورت گرفت. »


در این برنامه منوچهر طاهری معاون اداری و مالی سازمان انتقال خون استان با اهدا کنندگان دیدار و گفتگو کرد.


کاراته کاهای واحد پارس آبادمغان سهمیه رقابت‌های ورزشی کشوری دانشگاه آزاد اسلامی را در مرحله استانی به دست آوردند


مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان با توجه به تلاش دانشجویان کاراته کاهای این واحد گفت: «این دانشجویان به مربیگری استاد صمد نوری از مربیان بر‌تر کشوری و داور بین المللی و حمایت‌های ریاست محترم واحد دکتر جعفری در بازدید از تمرینات دانشجویان ورزشکار، برای شرکت در مسابقات استانی روحیه مضاعف گرفتند.»


کلامی افزود: «۴ نفر از کارته کاهای دانشجوی واحد سینا هاشمی در وزن ۵۵ کیلوگرم، امین نوری در وزن ۷۵ کیلوگرم، میلاد زیرک و بابک محمدی در وزن۸۴ کیلوگرم موفقیت به راهیبای مرحله کشوری مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شوند.»


در رشته کشتی فرنگی نیز دانشجویان رامیز صبری و مهرداد پاک سرشت به مرحله کشوری راه یافتند.


عیادت از امام جمعه موقت آران و بیدگل و استاد گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی


رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل از حجت‌الاسلام محمد حسین محدث فر امام جمعه موقت آران و بیدگل و استاد دروس اخلاق و اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل عیادت کردند.


در این دیدار مصطفی امیدی بیدگلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل با جویا شدن حال این استاد برای وی از ایزد منان طلب بهبودی کرده و عیادت از بیماران به ویژه همکاران و استادان را وظیفه ای انسانی دانست و تاکید کرد: «در کنار فعالیتهای علمی و پژوهشی ارزشهای اخلاقی نباید فراموش شود.»


محدث فر مدتی است در اثر عمل جراحی قلبی در بستر بیماری و تحت مراقبت به سر می‌برد.


غبارروبی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز


به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مراسم غبارروبی شهدای گمنام این دانشگاه برگزارشد.


رئیس نهاد نمایدنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با ذکر فضایل و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: «اگر امروز در کلاس درس یا دفتر کار با آسایش می‌نشینیم در سایه مجاهدت‌های شهدا است و امنیت، آسایش، عزت و افتخار ما از شهداست.»


حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: »پیام همه شهدا دفاع از مقام ولایت است، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت آسیب نبیند.»


وی تأکید کرد: «خداوند به ما درک مقام شهادت و توفیق شهادت را عنایت کند زیرا مرگ در بستر افتخار نیست و مرگ سرخ افتخار است.»


مراسم غبارروبی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور دکترسید جواد انگجی ریس دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ۲۱بهمن ماه در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته