دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1401 - 13:35

گفت‌وگوی تلفنی مدیران عالی حوزه صف بانک رفاه کارگران با مشتریان

به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه کارگران، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مدیران امور نواحی سه‌گانه این بانک، فراهم شده است.
کد خبر : 667478
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایت‌مندی و تکریم مشتریان، حمیدرضا صفائیان، کمال نادعلی و داود علاالدینی به ترتیب مدیران امور ناحیه یک، دو و سه بانک رفاه کارگران با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان هستند.
بر اساس این گزارش، نشست تلفنی داود علاالدینی مدیر امور ناحیه سه روز دوشنبه 13 تیر ماه، کمال نادعلی مدیر امور ناحیه دو روز سه‌شنبه 14 تیر ماه و حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک نیز روز چهارشنبه 15 تیر ماه از ساعت 9 الی 11، برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با مدیران عالی حوزه صف و شعب بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می‌توانند در بازه زمانی مذکور از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست‌های تلفنی شرکت کنند.



انتهای پیام/ ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب