دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1401 - 15:34

بازدید سرزده وزیر علوم از دانشگاه علم و صنعت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه علم و صنعت از مجموعه تازه ساخت این دانشگاه که آماده بهره‌برداری است، بازدید کرد.
کد خبر : 664627
وزیر علوم

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علم و صنعت، محمدعلی زلفی‌گل، وزیرعلوم به‌طور سر زده در دانشگاه علم و صنعت حضور یافت و از مجموعه‌های جدیدالتاسیس «کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد امام رضا (ع)» و «مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت ایران» بازدید کرد. در جریان این بازدید منصور انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت و برخی از مدیران این دانشگاه نیز حضور داشتند.


با توجه به تکمیل و آماده‌سازی کتابخانه و مرکز اسناد امام رضا (ع) و مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت و ظرفیت این مجموعه به‌عنوان یک مجموعه مناسب برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های ملی و دانشگاهی، وزیر علوم با حضور سرزده در محل این مجموعه‌ها، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و نیازهای این مجموعه‌ها برای افتتاح قرار گرفت.


بازدید وزیر علوم از پروژه‌های آماده بهره برداری دانشگاه علم و صنعت


زلفی گل در این بازدید، از کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت، سالن‌های قرائتخانه، سالن همایش جدیدالتاسیس، سالن‌های سمیناری و مجموعه‌های وابسته به مرکز همایش‌های امام رضا (ع) دیدن کرد.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از فعالیت‌های ساخت و تجهیز مرکز همایش‌ها، کتابخانه و مرکز اسناد امام رضا (ع) دانشگاه ابراز خرسندی کرد. مجموعه «کتابخانه و مرکز اسناد امام رضا (ع)»، «مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و صنعت ایران» و «مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات» به وسعت ۱۲ هزار متر مربع در کنار درب اصلی دانشگاه واقع است.


مرکز همایش‌های امام رضا (ع) دانشگاه شامل سالن همایش‌ اصلی با ظرفیت ۶۳۰ نفر، ۳ سالن‌ سمیناری و همچنین مرکز اطلاعات دانشگاه آماده بهره‌برداری است و به زودی رسما افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/۱۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته