دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1401 - 10:55

بررسی لپ تاپ XPS 15 (9510) کمپانی دل

دستگاه‌های سری XPS کمپانی دل همواره از مجلل‌ترین لپ تاپ‌های موجود در جهان هستند و جدیدترین مدل آن که XPS 15 نام دارد، تقریبا با همان طراحی نام آشنا روانه بازار شده است. البته این لزوما چیز بدی نیست و دل می‌تواند محصولات موفق خود را با همان فرمول برنده جلو ببرد. لپ تاپ دل XPS 15 از آخرین نسخه فناوری‌های دل بهره می‌برد و یک سری بهبودهای ظریف هم روی آن‌ها اعمال شده است.
کد خبر : 664530
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا دستگاه‌های سری XPS کمپانی دل همواره از مجلل‌ترین لپ تاپ‌های موجود در جهان هستند و جدیدترین مدل آن که XPS 15 نام دارد، تقریبا با همان طراحی نام آشنا روانه بازار شده است. البته این لزوما چیز بدی نیست و دل می‌تواند محصولات موفق خود را با همان فرمول برنده جلو ببرد. لپ تاپ دل XPS 15 از آخرین نسخه فناوری‌های دل بهره می‌برد و یک سری بهبودهای ظریف هم روی آن‌ها اعمال شده است. لپ تاپ دل همراه با مشخصات فنی داخلی قدرتمند همراه با گزینه‌های صفحه نمایش دیشرفته شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ما نیز در کل آن را دوست داشته‌ایم.


شکی وجود دارد ندارد با خرید لپ تاپ دل XPS 15 می‌توانید از بخشی از کارهای سنگین را انجام دهید و دل این تضمین را به شما داده است. برخی‌ها هم ممکن است که طراحی آن را چندان دوست نداشته باشند. مثل همیشه، قیمت لپ تاپ XPS 15 هم چندان ارزان نیست و باید ابتدا به قدرت خرید خود توجه کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید. اگر به دنبال لپ تاپ قدرمندی برای کدنویسی یا برنامه نویسی هستید، می‌توانید از گزینه‌ای به نام XPS 15 به عنوان یکی از بهترین‌های بازار استفاده کنید. این لپ تاپ از صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلید عالی استفاده می‌کند که کار کردن با آن بسیار عالی و جذاب ادامه خواهد داد.


مشخصات فنی قدرتمند


در بدنه داخلی آن هم قدرت لازم برای کامپایل و تست گزینه‌های مختلف فراهم شده است که آن را دوست خواهید داشت. شما برای خرید لپ تاپ با بهترین قیمت می‌توانید به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. برای خرید لپ تاپ دل XPS 15 هم می‌توانید ابتدا پیکربندی‌های مختلف از این لپ تاپ را چک کرده و گزینه‌ای مناسب برای سطح نیاز و بودجه خود را هم انتخاب کنید. وقتی صحبت از قیمت لپ تاپ می‌شود، شما می‌توانید قیمت لپ تاپ ایسر در تنوع عالی را هم از مقداد آی تی بررسی کرده و در صورت نیاز، محصولی با پایین‌ترین قیمت و مشخصات فنی عالی را از این برند دریافت کنید.


اگر به دنبال محصولی هستید که در زمینه انجام بازی و تماشای فیلم هم مشکلی نداشته باشد، XPS 15 باز هم می‌تواند با صفحه نمایش عالی و پردازنده گرافیکی قوی خود، گزینه‌ای عالی همراه با درخشش بالا باشد. اگر این محصول شباهت زیادی به همان چیزی را دارد که به دنبالش هستید، در خرید آن تعلل نداشته باشید. در ادامه برخی از بخش‌های لپ تاپ دل XPS 15 را بیشتر بررسی کرده و خواهیم گفت که با چه استدلالی می‌توانید از آن به عنوان خریدی عالی یاد کنید. فراموش نکنید که با یک لپ تاپ رده بالا مواجه هستیم و یقینا قیمت بالایی قرار است که برای آن بپردازید.


بررسی لپ تاپ XPS 15 (9510) کمپانی دل


ویژگی‌های طراحی


لپ تاپ دل XPS 15 یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی است که امروزه می‌توانید به سراغش بروید. بدنه آن آلومینیمی بوده و با CNC هم ترکیب شده است. صفحه کلید این لپ تاپ از فیبر کربن استفاده می‌کند و هنوز هم روند عالی دارد. لپ تاپ XPS 15 در دو طرح رنگی مختلف در دسترس شما قرار گرفته است و مدل‌های نقره‌ای و مشکی پلاتینیومی را می‌توانید تهیه کنید. در کنار آن یک مدل سفید همراه با صفحه کلید فیبر شیشه‌ای هم وجود دارد که یقینا آن را دوست خواهید داشت. دستگاه دل کیفیت ساخت فوق‌العاده خوبی هم دارد و وزن آن بسته به مشخصاتی که دریافت می‌کنید، بین ۱.۸ تا ۱.۹۶ کیلوگرم می‌تواند متغیر باشد.


گفتنی است که با خرید لپ تاپ دل می‌توانید از ضخامت ۱۸ میلی‌متری هم برخوردار شوید. طراحی این لپ تاپ مستحکم بوده ابعاد خوبی را برای شما فراهم کرده است. شما دستگاهی خواهید داشت که استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف عالی است. دکمه‌های بزرگ صفحه کلید در یک پایه سفت فرو رفته است و کلیدها نیز می‌توانند عملکرد تایپی واضح همراه با راحتی و روال ثابت داشته باشند. استفاده از این دستگاه در تمام طول روز آسان است و تنها نقطه ضعف آن می‌توانیم به عدم وجود صفحه NumPad ربط بدهیم. پد لمسی نیز بسیار عالی عمل کرده است و با ابعاد بزرگ، دقیق و با پشتیبانی از کامل از جسچرها در اختیار شما خواهد بود.


با این حال، در برخی از زمینه‌های عملی، خرید لپ تاپ دل چندان نمی‌تواند حداقل با ادعاها مطابقت داشته باشد. این لپ تاپ از دو پورت تاندربولت ۴ و کانکتور USB 3.2 Type-C استفاده می‌کند و در کنار آن می‌توانید به اسلات کارت حافظه و جک هدفون هم دسترسی داشته باشید. این محصول برای اتصال فیزیکی بهترین‌ها را در نظر گرفته است و هیچ پورت USB با اندازه کامل در کنار خروجی HDMI برای آن وجود ندارد. اینترنت سیمی هم برای این دستگاه ارائه نشده است. کمپانی دل از یک آداپتور USB و HDMI هم در جعبه استفاده می‌کند، اما عملکد ایده آلی برای شما نخواهند داشت.


بررسی لپ تاپ XPS 15 (9510) کمپانی دل


مشخصات عملکردی


با خرید لپ تاپ دل XPS 15 می‌توانید از یک پردازنده مرکزی Core i7 استفاده کنید که هشت هسته داشته و حداکثر سرعت آن هم می‌تواند ۴.۶ گیگاهرتز برسد که فوق‌العاده عالی است. شما می‌توانید از حافظه رم پیش فرض ۱۶ گیگابایتی در این لپ تاپ استفاده کنید که برای کارهای روزمره عالی است و می‌توانید برای اجرای تعدادی زیادی تب مرورگر روی آن حساب باز کنید. می‌توانید برای مدیریت ابزارهای آفیس و ایجاد محتواهای مختلف هم از همین حافظه رم به صورت کافی استفاده کنید. این تراشه اندکی از Ryzen 7 به کار رفته در رقبا سریع‌تر است و مایل‌ها می‌تواند فراتر از پردازنده‌های کم مصرف Core i7 عمل کند.


خرید لپ تاپ از مقداد آی تی


شما می‌توانید برای بررسی قیمت لپ تاپ ایسر و دیگر برندها به سایت مقداد آی تی مراجعه کنید. فراموش نکنید که این سایت در همه زمینه‌ها پیشرو بوده و مرجعی عالی برای خرید لپ تاپ با بهترین قیمت است. می‌توانید برای خرید لپ تاپ دل XPS 15 و مدل‌های قدیمی‌تر هم اقدام کنید. با خرید لپ تاپ با بهترین قیمت می‌توانید ارزش خرید بالایی را دریافت کرده و در آینده هم چندین سال از محصول خریداری شده خود استفاده کنید.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته