دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1401 - 16:39

امیر الهامی:کوچک‌ترین تهدید با سیلی کوبنده پدافند هوایی مواجه می‌شود

جانشی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.
کد خبر : 664378
امیر الهامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد) در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار کرد: تأثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه‌ بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان به شمار می‌رود.


وی افزود: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده است بسیار چشمگیر است.


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای را ایفا کند.


امیر الهامی با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان توسط پدافند هوایی با دقت رصد می‌شود، تصریح کرد: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۱۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته