دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1401 - 15:23
شیخ نبیل قاووق:

نزدیکی عربستان و اسرائیل تهدید مستقیم لبنان، فلسطین و سوریه است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: نزدیکی عربستان و دشمن صهیونیستی تهدیدی مستقیم برای لبنان، فلسطین و سوریه به‌شمار می‌رود.
کد خبر : 664156
نبیل قاووق

به گزارش کروه جهان خبرگزاری آنا از المنار، شیخ نبیل قاووق نزدیکی عربستان و اسرائیل را تهدیدی مستقیم برای لبنان، فلسطین و سوریه دانست و گفت: تصمیم آمریکا این است که لبنان را از نظر اقتصادی و مالی بیشتر با هدف تن دادن به خواسته‌های اسرائیل در تنگنا قرار دهد. نجات کشور در حراج ابزارها و مماشات با آمریکا نیست، بلکه بزرگترین موضوعی که مانع حل این معضل می‌شود، مجموعه اقدامات برای مماشات با آمریکاست.


وی با بیان اینکه بحران در لبنان به‌دلیل تسلیم شدن در برابر خواست آمریکا طولانی و عمیق شده است و ادامه سیاست مماشات با آمریکا نتیجه‌ای جز تسریع در فروپاشی کشور ندارد، عنوان کرد: پس از انتخابات مجلس، لبنان فرصت واقعی برای ورود به مسیر رو به جلو دارد و در این فضا نباید فرصت‌ها را از دست داد، زیرا لبنانی‌ها از مناقشه و مشاجره خسته شده‌اند و می‌خواهند به ساحل امن و آرامش برسند.


عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان عنوان کرد: ما بار دیگر با همه کسانی که اراده ملی دارند و به منافع کشور غبطه می‌خورند می‌گوییم خواهان دولتی هستیم که بدون وابستگی به مواضع خصمانه آمریکا و عربستان مسئولیت‌پذیر باشد.


قاووق گفت: مقاومت ضرورتی راهبردی برای بازدارندگی دشمن و حفظ میهن، عزت و سرمایه آن است و نزدیکی عربستان و اسرائیل تهدیدی مستقیم برای لبنان، فلسطین، سوریه و همه مردم شریف ما به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/۴۰۳۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته