دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1401 - 10:45
یوسفی مطرح کرد؛

تشکیل کمیته نوآوری‌های فناور در دانشگاه آزاد اسلامی نور

«عصر امید» جلوه‌ای از پیشتازی دانشگاه از تولیدات دانش‌بنیانمعاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور از تشکیل کمیته نوآوری‌های فناور در این دانشگاه به منظور حمایت از ایده‌های نو خبر داد.
کد خبر : 664073
نور

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نور، رضا یوسفی در مراسم تجلیل از نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در نخستین رویداد ملی عصر امید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم با سند تحول و تعالی و ظرفیت‌ها و امکانات بی‌نظیر خود حرکت شتابانی را به‌سوی توسعه و تعالی پایدار آغاز کرده است.


وی گفت: رویداد ملی عصر امید جلوه‌ای از پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی در تولیدات دانش‌بنیان و حمایت از ایده‌های فناور و خلاق بود.


یوسفی از تشکیل کمیته نوآوری‌های فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته مسیر برای ارائه ایده‌های نو و فناور از سوی دانشگاهیان و حمایت از این ایده‌ها هموارتر می‌شود.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با اشاره به فعالیت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه درگذشته، تولید باکتری پروبیوتیک، تولید لامپ‌های فوق کم‌مصرف ال ای دی و دیگر طرح‌های دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی گفت: با امکانات و تجهیزات بسیار خوب و استادان مجرب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور ظرفیت‌های بالقوه عظیمی برای تبدیل‌ به یک واحد فناور، کارآفرین و مسئله‌محور را دارد.


در پایان این مراسم از حسام‌الدین سالاریان، امید جلیلی و سارا جعفریان به‌عنوان نمایندگان واحد نور در رویداد ملی عصر امید با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته