دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سجاد معارفی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛ 

اهمیت تولید سریال درباره موضوع فرزندآوری/ «زندگی شیرین» از دغدغه‌های مادرانه برای آینده فرزندان می‌گوید

کارگردان سریال «زندگی شیرین» معتقد است اگرچه تولید سریال درباره موضوع حساسی مانند فرزندآوری مهم است اما از آن مهم‌تر نحوه روایت آن برای مخاطبان است.
کد خبر : 663677
سجاد معارفی

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، سجاد معارفی یکی از کارگردانان سریال اپیزودیک «تازه‌وارد» که ساخت اپیزود «زندگی شیرین» را برعهده داشته است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، از پایان مراحل پس‌تولید این اثر و آماده شدن آن برای پخش خبر داد.


وی با اشاره به اینکه به پیشنهاد محمدجواد موحد تهیه‌کننده به پروژه «تازه وارد» پیوست، درباره قصه این اثر مطرح کرد: با وجود نکاتی که روی فیلمنامه داشتم، پیشنهاد کارگردانی یکی از اپیزودها را پذیرفتم. قصه این اپیزود درباره مادری‌ست که در جوانی ازدواج کرده، فرزندش را به دنیا آورده و به دلایل مختلفی نتواسته به آرزوهایش برسد. حال دخترش نیز جا پای او گذاشته است و به همین دلیل تصور می‌کند دخترش نیز آینده خوشایندی ندارد تا اینکه... .


به گفته کارگردان «زندگی شیرین»، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد، مهدی سجادیان و پانته‌آ کیقبادی بازیگران این اپیزود هستند.


معارفی با بیان اینکه اپیزود «زندگی شیرین»، به دنبال آن بوده است که نشان بدهد با به دنیا آمدن بچه حال یک خانواده خوب می‌شود، اظهار کرد: زمانی که یک خانواده با همه شرایط سختی که دارد، بچه‌دار می‌شود قطعا اتفاقات لذتبخش‌تری در انتظارش است.


وی با اشاره به اینکه قطعا تولید سریال درباره موضوع حساسی مانند فرزندآوری مهم اما نحوه روایت آن مهم‌تر است، عنوان کرد: از آنجاکه مردم این روزها با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، ممکن است تصور کنند که با فرزنددار شدن شرایط اقتصادی سخت‌تری را تجربه می‌کنند و نسبت به این موضوع دید منفی داشته باشند اما با اعتقاد قلبی نسبت به این مساله که روزی بچه از سوی خدا تامین می‌شود، می‌توان بچه‌دار شد.


یکی از کارگردانان «تازه وارد» افزود: البته نوع روایت کردن مساله مهم‌تر از ساخت اثر است چراکه باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب پس زده نشود. همچنین باید به این مسایل بپردازیم که با دنیا آمدن بچه ممکن است شرایط خانواده آرام، مشکلات حل و سبب آشتی شود.


اهمیت تولید سریال درباره موضوع فرزندآوری/ «زندگی شیرین» از دغدغه‌های مادرانه برای آینده فرزندش می‌گوید


معارفی در پایان با اشاره به اینکه یک ایهام و استعاره‌ای در نام اپیزود یعنی «زندگی شیرین» به کار برده شده است، گفت: زندگی کاراکتر اصلی قصه که نامش «شیرین» است، بالا و پایین زیادی داشته و اتفاقات مختلفی را تجربه کرده است اما زندگی‌اش به واسطه تولد بچه متحول می‌شود به همین دلیل «زندگی شیرین» را به عنوان نام پروژه برگزیدیم.


سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد که در باشگاه فیلم سوره تولید شده و محصول خانه تولیدات جوان است، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته