دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور دکتر انگجی انجام شد

رونمایی از 7 دستاورد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان/ افتتاح طرح‌های ماندگار فرهنگی خانه فیلم و موسیقی

7 دستاورد پژوهشی واحد صوفیان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مسئولان استان و شهرستان، فرهیختگان و اعضای هیات مؤسس واحد صوفیان رونمایی و طرح‌های ماندگار فرهنگی، خانه فیلم و موسیقی این واحد دانشگاهی افتتاح شد.
کد خبر : 66346

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، طرح‌های ماندگار فرهنگی واحد صوفیان افتتاح شد. از ۷ محصول دانش‌بنیان رونمایی هم شد و دانشجویان و استادان فعال در زمینه‌های علمی و پژوهشی با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.


کافه پژوهانه علم و فرهنگ خانه فیلم و سینما و خانه موسیقی به‌عنوان طرح‌های ماندگار فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با رویکرد علمی، فرهنگی و دانشجویی از سوی دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افتتاح و آغاز به کار کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان در حاشیه این مراسم در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، تلاش‌های انجام‌شده در اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی را یادآور شد و گفت: «طرح‌های ماندگار فرهنگی این واحد با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۲۳۰ میلیون ریال انجام‌ شده است.»


مهندس حسین خسروی‌فر افزود:« این هزینه‌ها مربوط به امور عمرانی و نرم‌افزاری طرح و در مدیریت هزینه با توجه بیشتر به کیفیت و ‌‌نهایت صرفه و صلاح دانشگاه مدنظر مجریان طرح بوده است.»


وی اهداف تأسیس کافه پژوهانه علم و فرهنگ و خانه فیلم و سینما و خانه موسیقی را تلاش در راستای ارتقای کمی و کیفی پژوهانه‌های دانشجویی در عرصه علم و فرهنگ و رشد، اعتلا، نوآوری و افزایش غنای علمی فرهنگی دانشجویان شناسایی شکوفایی استعدادهای علمی و فرهنگی دانشجویان و جلب مشارکت عمومی دانشجویان با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های نوین در مسیر علم و فرهنگ عنوان کرد.



خسروی‌فر، رونمایی از هفت محصول دانش‌بنیان در این مراسم را یادآوری کرد و گفت: «امروز از چوب مصنوعی، رنگ بازیافتی ضد اسید، پوشش محافظ اسناد در برابر عوامل فرسایشی، فیل‌تر هوای کاهنده مصرف و آلودگی و افزاینده شتاب و سرعت خودرو، کف‌پوش فوق مقاوم بتنی با فناوری نانو، شناور بتنی نظامی و تفریحی، کف‌پوش اسفنجی بتنی، نانو کامپوزیت‌های نشاسته- پکتین رونمایی شد که با تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب سرمایه لازم به تولید انبوه خواهند رسید.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته