دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 12:08
با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی سروستان صورت گرفت

توصیه‌های ماندگار و شنیدنی پدر یک شهید به دانشگاهیان

پدر شهید فرزاد شفیعی که عمری را صرف تعلیم و تربیت جوانان شهرستان سروستان کرده است و بسیاری از مدیران امروز این شهرستان از شاگردان دیروز او بوده‌اند در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به مناسبت دهه مبارک فجر، توصیه‌هایی ماندگار به جمع حاضر کرد.
کد خبر : 66296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پدر شهید فرزاد شفیعی سروستانی گفت: «برای مردم خدمتی و حرکتی بکنیم تا مردم یاد ما باشند و در نبود ما برایمان فاتحه‌ای قرائت کنند.»


عبدالرسول شفیعی سروستانی در این دیدار گفت: «آمدن امام دنیای اسلام را نجات داد نه فقط ایران را. آمدن امام نعمت بود و ثمرات آن نعمت امنیت شایسته ایست که با توجه به وضعیت کشورهای همسایه، در کشور ما پایدار است. اما نکته مهم در ایجاد نعمت قدر دانستن آن است که بعضی‌ها این نعمت را قدر دانستند و برخی دیگر نه. قدردانی از نعمت باعث افزایش آن و ناسپاسی باعث می‌شود نعمت را از دست بدهیم.»


شفیعی سروستانی صله رحم، دست کشیدن از گناه و امر به معروف و نهی منکر را در تعالی جامعه مهم دانست و اظهار کرد: «امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و اگر امر به معروف و نهی از منکر برداشته شد و ما در اجرای این امرالهی ترسیدیم ناصواب برای ما بوجود می‌آید. بنابراین به خدا امیدواریم در بخشش گناهان، نعمت فراوان و امنیت بهتر و بیشتر تا زندگیمان بهتر شود.»


پدر شهید بزرگوار فرزاد شفیعی افزود: «ارزش قائل شویم برای کار خودمان و اگر کاری کنیم برای دیگران که ارزشمند باشد قطعا مردم قدردان ما خواهند بود.»


وی به بیان خاطره‌ای از خود، گفت: چند روز پیش با دوستی همصحبت شدیم و او از من سوال کرد که ثمره این همه سال‌ها تلاش چیست و چقدر پس انداز مالی کرده‌اید. در جواب گفتم: «من بهترین پس انداز را دارم و آن ارتباط من با خانواده‌ها و دانش آموزان است که پس از گذشت سال‌ها هنوز باقی مانده است و ما را فراموش نکرده‌اند و این قدردانی گنجینه‌ای بی‌مثال و بهترین هدیه برای ماست.»



در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با تبریک ایام دهه فجر نقش شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و خانواده صبور آنان را در امتداد انقلاب و امنیت میهن اسلامی بی‌بدیل ذکر کرد و گفت: «قدردانی از این رشادت‌ها وظیفه دائمی ماست.».


دکتر حسین میلادیان بهترین قدردانی را حضور پر شور در صحنه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: «شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دو انتخابات مهم پیش رو قدردانی از نعمت انقلاب است.»


به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با اهدای شاخه گل با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته