دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1401 - 14:28

۱۰ روش افزایش بازدید وبسایت

اگر هدف صاحبین کسب و کارهای آنلاین را بپرسید حتما با جمله افزایش بازدید سایت روبرو می‌شوید. همانطور که می‌دانید افزایش بازدید سایت مساوی با مشتری بیشتر و این موضوع یعنی رسیدن به درآمد بسیار بالا! امروز قصد داریم در این مقاله به توضیح این مطلب بپردازیم.
کد خبر : 662610
4444

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،  اگر هدف صاحبین کسب و کارهای آنلاین را بپرسید حتما با جمله افزایش بازدید سایت روبرو می‌شوید. همانطور که می‌دانید افزایش بازدید سایت مساوی با مشتری بیشتر و این موضوع یعنی رسیدن به درآمد بسیار بالا! امروز قصد داریم در این مقاله به توضیح این مطلب بپردازیم.


روش‌ های افزایش بازدید سایت


۱. خرید سوشیال سیگنال


اگر سایت شما به تازگی تاسیس شده باشد بهترین روش برای رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو، خرید سوشیال سیگنال است. ولی نکته‌ای که باید به آن خوب توجه کنید این است که اگر قصد خرید سوشیال سیگنال را دارید باید در ابتدا اعتبار اکانت‌های اجتماعی خود را بالا ببرید، در غیر این صورت گوگل این روش را به عنوان سئو کلاه سیاه شناسایی می‌کند و سایت شما جریمه خواهد شد.


بهترین روش در هنگام سوشیال سیگنال توجه به این موضوع است که حتما از جایی اقدام به خرید سوشیال کنید که از روش های سئو کلاه سفید برای دریافت سوشیال سیگنال استفاده می‌کنند و با این تکنیک می‌توانند باعث افزایش بازدید سایت شما شوند.


اگر در زمینه سئو به مشکل برخورده‌اید و یا هیچ پیش زمینه‌ای در رابطه با سئو کلاه سیاه و سفید ندارید می‌توانید توصیه می کنم حتما از مشاوره سئو استفاده کنید و همچنین آموزش سئو را به صورت جدی پیگیری کنید. 


مزایای خرید سوشیال سیگنال عبارتند از:


۱. کمک به برندسازی؛


۲. افزایش ترافیک دایرکت از صفحات مختلف رسانه‌های اجتماعی؛


۳. ایندکس بسیار سریع محتواهای تولید شده در سایت؛


۴. افزایش جلب اعتماد از طرف موتورهای جستجو؛


۵. دیده شدن مطالب سایت برای بیش از هزاران کاربر در بستر فضای مجازی؛


۶. افزایش بازدید سایت.


۲. شروع به تبلیغات کنید


تبلیغات همیشه جواب می‌دهد و با این روش می‌توانید شاهد افزایش بازدید سایت شوید. روش‌های زیادی برای تبلیغات در بستر فضای مجازی مثل: تبلیغات در جستجوی پرداختی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در بستر نمایش آنلاین، تبلیغات بنری و... وجود دارد. تمامی این ترفندهای تبلیغاتی باعث افزایش بازدید سایت و در نتیجه برندسازی می‌شود. معمولا این روش کمی پرهزینه است چرا که رقابت بسیار زیادی روی کلمات کلیدی وجود دارد و شما باید برای رسیدن به نتیجه خوب تلاش کنید.


۳. انواع تولیدمحتوا را امتحان کنید


واقعیت این است که در هنگام تولید محتوا هیچ تضمین و یا هیچ میانبر جادویی‌ای وجود ندارد و شما باید انواع محتواها را در طول و قالب مختلف تولید کنید و با سلیقه کاربران آشنا شوید. شما می‌توانید از انواع مختلف محتوای صوتی، ویدیویی، اینفوگرافیک و... استفاده کنید و بازدهی هر یک را تحلیل و بررسی کنید. در صورتی که در این زمینه مشکل داشتید می توانید با سفارش تولید محتوا به سایت های دیگر این مشکل را برطرف کنید. 


۴. عناوین جذاب را برای مقالات‌تان انتخاب کنید


استفاده از عناوین یا هدلاین‌های جذاب یکی از مهم‌ترین بخش‌های مقالات سایت شما است که اگر بتوانید جذاب‌ترین عنوان را انتخاب کنید در نتیجه شاهد افزایش بازدید سایت خواهید بود. فراموش نکنید که اولین عنوانی که به ذهن شما می‌رسد، جذاب‌ترین عنوان نیست و سعی کنید وقت کافی صرف کنید و بهترین عناوین را لیست کنید و در آخر یکی از آنها را انتخاب کنید. عنوانی جذاب است که بتواند مخاطبان را ترغیب به دیدن مقاله کند.


۵. سایت کاربرپسند بسازید


باور کنید تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد و یکی از ترفندهای افزایش بازدید سایت، استفاده از تجربه کاربری جذاب و در عین حال آسان است. فراموش نکنید که کاربران زمانی ترغیب می‌شوند که وقت زیادی را در سایت شما صرف کنند که بتوانند به راحتی در آن گشت بزنند.


هیچکس در بستر فضای آنلاین از پیچیدگی خوشش نمی‌آید و اگر به دنبال افزایش بازدید سایت هستید حتما تجربه کاربری ساده‌ای را برای سایت‌تان انتخاب کنید.


۶. سرعت سایت را افزایش دهید


همه ما عاشق سرعت هستیم! خصوصا سرعت در زمینه لود شدن صفحات سایت خیلی مسئله مهمی است که باید آن را جدی بگیریم.


توجه کنید که اگر صفحات سایت شما سرعت پایینی را نسبت به رقبا داشته باشد در نهایت کاربران از صفحه سایت شما خداحافظی می‌کنند و وارد سایت‌های رقبا می‌شوند.


اگر نمی‌خواهید که در این تله بیفتید حتما سعی کنید سرعت لود و بارگذاری صفحات سایت‌تان را افزایش دهید و شاهد افزایش بازدید سایت شوید.



۷. مزاحم ‌ها را حذف کنید


هیچ فردی از مزاحم‌ها خوشش نمی‌آید خصوصا مزاحم‌هایی که در سایت‌ها با عنوان صفحات پاپ آپ می‌شناسیم! استفاده از صفحات پاپ آپ به نوعی زیاده روی محسوب می‌شوند و این موارد برای هیج فردی خوشابند و جذاب نیست. سعی کنید تا جای ممکن بیخیال صفحات پاپ آپ شوید و در نتیجه شاهد افزایش بازدید سایت باشید. می‌دانیم که شما به دنبال کسب درآمد از سایت هستید ولی نه به قیمت کاهش رضایت کاربران ! مگر نه؟


۸. محتوای منحصربه فرد و باکیفیت تولید کنید


نوشتن محتوای باکیفیت و غیر کپی یکی از راه‌های کم هزینه برای افزایش بازدید سایت است. اگر بتوانید محتواهایی بر اساس کلمات کلیدی مختلف تولید کنید در نتیجه کاربران ترغیب می‌کنید که در سایت شما بمانند و از صفحات مختلف آن بازدید کنند.


به هنگام نوشتن محتوا حتما تکنیک‌ها و ترفندهای سئو را یاد بگیرید و سپس بر اساس آن شروع به تولید محتوا کنید. هرچقدر موفق به تولید محتواهای سئو شده یا بهینه‌سازی شده کنید در نتیجه پاداش شما، افزایش بازدید سایت خواهد بود.


۹. روی وبلاگ‌ های دیگر نیز تولید محتوا کنید


این روش قدیمی نیست و همچنان کارآیی بسیار بالایی از آن می‌توان به دست آورد! بدون هیچ ترس و واهمه‌ و حتی شکی، شروع به تولید محتوا در وبلاگ‌ها و وب سایت‌های مختلف کنید و شروع به لینک سازی برای سایت‌تان کنید؛ مطمئن باشید این کار به مرور زمان باعث افزایش بازدید شما می‌شود.


۱۰. ورودی ریفرال خلق کنید


اگر نمی‌خواهید که دیگران را تشویق به بک لینک دادن به سایت‌تان کنید؛ بهترین راه این است که شروع به تولیدمحتوای جامع و فوق العاده کنید و با این کار ورودی ریفرال خلق کنید و در نتیجه کاری کنید که دیگران برای بک لینک دادن به محتواهای شما سر و دست بشکنند! فراموش نکنید که سایت‌هایی که لینک خارجی بیشتری دریافت می‌کنند از نظر الگوریتم‌های گوگل از اعتبار و ارزش بالایی برخوردارند و لیاقت بازدید بالا را دارند.


سخن پایانی


ما در این مطلب سعی کردیم به ترفندها و روش‌های  افزایش بازدید سایت اشاره کنیم. شما با این روش‌ها می‌توانید به مرور زمان شاهد افزایش بازدید سایت شوید و درآمد خود را در بستر فضای مجازی بیشتر کنید. در صورتی که این مطلب مورد توجه شما بود، می‌توانید آن را با دوستان‌تان هم به اشتراک بگذارید.


نوبت شماست


چه تجربه‌ای در زمینه افزایش بازدید سایت دارید؟ آیا ترفندهایی که گفته شد برای شما مفید بود؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته