دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1401 - 17:04

اولین حریف تدارکاتی یوزهای ایرانی در قطر مشخص شد

اولین رقیب تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر تیمی از قاره آفریقا خواهد بود.
کد خبر : 662511
تیم ملی فوتبال ایران



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، در شرایطی که با لغو یک‌جانبه بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، شاگردان دراگان اسکوچیچ حریف تدارکاتی نداشتند و با چنین وضعیتی راهی قطر شدند تا اردوی دو هفته‌ای داشته باشند وعده برگزاری بازی با یوزهای ایرانی از سوی «صلاح بی-عبود» مدیر ارتباطات و روابط عمومی فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام شده است.


وی در این خصوص به رادیو ملی الجزایر گفت: آنچه قطعی است این است که الجزایر روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) در دوحه به مصاف ایران خواهد رفت. توافقی بین دو تیم وجود دارد. منتظر رسمی شدن امور در سطح سازماندهی و لجستیکی هستیم.


عبود اعلام کرد که بعد از رسمی شدن، این خبر در سایت فدراسیون الجزایر منتشر خواهد شد.


این درحالی است که «هوگو بروس» سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی تصریح کرد که احتمال زیادی وجود دارد که تیم ما در راه بازگشت از مراکش، روز سیزدهم ژوئن (۲۳ خرداد) با ایران در دوحه دیدار کند زیرا ما از طریق دوحه به مراکش سفر می‌کنیم. شاید وقتی از مراکش برگردیم چند روزی در دوحه بمانیم تا در آنجا مقابل ایران بازی کنیم، اما فعلاً قطعی نیست زیرا هیچ چیز نهایی نشده است. اگر این‌طور باشد، برای ما اتفاق بسیار خوبی خواهد بود زیرا به دنبال بازی بودیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته