دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» منتشر شد/ دیدگاهی متفاوت از عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری

کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری منتشر شد.
کد خبر : 662303
کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور»



به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه‌ها در حوزه گردشگری به قلم محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی در انتشارات بانژ منتشر شد.


در این کتاب آمده است که گردشگری نه‌تنها به‌مثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین به‌عنوان یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می‌شود.


نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می‌کنند در کنار این مزایا، هم‌زمان با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازه‌ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد، از این رو با توجه با وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفت‌گانه ایران عزیزمان، می‌توان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوری‌های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.


کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» در چهار فصل به حوزه‌های روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیک‌های اطلاع‌رسانی و نهایتا به ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه می‌پردازد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب