دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنچه در رویداد «عصر امید» خواهید دید/۶۳؛

تولید کرم‌هایی گیاهی؛ جایگزین بوتاکس و جراحی‌های زیبایی

شرکت کننده رویداد عصر امید از تولید کرم‌هایی گیاهی؛ جایگزین بوتاکس و جراحی‌های زیبایی و ژل خبر داد.
کد خبر : 660733
بوتاکس

راحله ژیانی، شرکت کننده رویداد عصر امید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در معرفی دو محصولی که با آنها در رویداد گام دوم حضور یافته است اظهار کرد: یکی از محصولات من دمنوش‌های نانو است که از این دمنوش‌ها در ادارات و سازمانها و مسافرت بین راهی می توان استفاده کرد. بسته‌بندی دمنوش‌ها به صورت قرص است با طعم های گاوزبان، چای سبز، بهارنارنج و ... که آن را داخل آبجوش می‌اندازیم و مثل قرص جوشان حل می‌شود و طعم و عطر چای و دمنوش تازه دم را دارد.


این استاد دانشگاه درباره مزیت های این محصولات گفت: مزیت این دمنوش این است که محیط زیست را آلوده نمی‌کند و استفاده سریع دارد آن هم در حجم کم و با بسته بندی‌های کوچک.


وی درباره اشتغال‌زایی این طرح افزود: در زمینه اشتغال‌زایی شرکتی که این کار را انجام می‌دهد نیاز به استخدام تعدادی نیرو دارد که انجام می‌شود.


ژیانی درباره هزینه تمام شده محصول افزود: هنوز هزینه‌های کامل برآورد نشده چون نیاز به دستگاه بسته‌بندی به حالت قرص داریم و هنوز محصول به صورت پودر است، منتظر هستیم تا دستگاه مخصوص خریداری شود.


ژیانی در معرفی محصول دومی که در رویداد گام دوم حضور دارد گفت: اسم این محصول، محصولات درمانی زیبایی دنیا است که به تولید کرم‌های گیاهی خاص پرداخته‌ایم با فرمولاسیون خاص برای جایگزین شدن بوتاکس، جراحی‌های زیبایی و استفاده از ژل.


وی ادامه داد: به عنوان مثال فیلر لب یا همان حجم‌دهنده لب یکی از این محصولات است و زاویه‌سازی صورت محصول دیگری است که در قسمتهایی از صورت که می‌خواهیم حجیم‌تر شود استفاده می‌شود.


ژیانی با بیان اینکه از دیگر محصولات تولیدی ما برای از بین بردن چین و چروک صورت، پشت دست، گردن، خط خنده است که امروزه با جراحی و تزریق چربی صورت می‌گیرد و دوران درمان طولانی دارد، خاطرنشان کرد: همه این محصولات ارگانیک و جایگزین مواد شیمیایی است. تست‌ها انجام شده و جوابدهی خوبی داشته است.


شرکت کننده رویداد عصر امید درباره مزایایی این محصول آرایشی- بهداشتی، درمانی گفت: چون این محصول آرایشی، جنبه درمانی هم دارد به نظرم از سوی شرکت‌های داروسازی خیلی استقبال خواهد شد.


ژیانی که از واحد نیشابور در این رویداد حضور یافته است درباره حمایت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایتی که از شرکت‌های صنایع غذایی انجام می‌شود حمایت‌های خوبی است.


وی درباره رویداد گام دوم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خیلی فرصت خوبی را فراهم کرده برای کسانی که محصولات دانش بنیان را تولید می‌کنند.


گفتنی است رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با شعار«عصر امید» از هشتم تا یازدهم خردادماه در مصلی تهران برگزار می‌شود و میزبان ۳ هزار شرکت دانش بنیان، آزمایشگاه و زیرساخت، گروه پژوهشی و استارت‌آپ است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته