دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل‌محمدی: مظاهری روند بازی را تغییرداد/ به برانکو وتیمش تبریک می‌گویم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان بعد از بازی با پرسپولیس گفت: در نیمه دوم این بازی بسکتبال بازی کردیم و با مهار پنالتی حریف به بازی برگشتیم.
کد خبر : 65960

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «بازی خوبی بود و ما شروع خوبی داشتیم، اما رفته رفته پرسپولیس توانست به بازی مسلط شود و به گل هم رسید. به نظرم من بچه‌های ما در این بازی تحت تأثیر نام بزرگ پرسپولیس بودند. در نیمه دوم بازی بیشتر حالت بسکتبال به خود گرفته بود چرا که هر دو تیم حملات پی‌درپی روی دروازه یکدیگر داشتند و موقعیت‌های زیادی نیز توسط مهاجمان دو تیم از دست رفت.»


سرمربی ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: «واقعا رشید مظاهری با پنالتی که مهار کرد روند بازی را به طور کل تغییر داد، بعد از این صحنه بازی به نفع ما برگشت و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در ادامه بازی تا حدی در کنترل پرسپولیس بود تا اینکه آنها گل دوم را به ثمر رساندند و کار را برای ما سخت کردند. خوشبختانه بازیکنان ما دست از تلاش برنداشتند و با ارائه یک بازی باکیفیت توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. باید به برانکو و تیمش تبریک بگویم که اینقدر خوب بازی کردند، ضمن اینکه ما هم توانستیم کیفیت بالای خود را حفظ کرده و به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم.»


سرمربی ذوب آهن در ادامه درباره حضور تیمش در کورس قهرمانی گفت: «تاکنون 4 امتیاز برابر تیم‌هایی از دست دادیم که مدعی قهرمانی هستند. من زیاد از این بابت نگران نیستم اما دوست ندارم از حالا درباره قهرمانی حرف بزنم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم درگیر هستیم و این صحبت‌ها روی بازیکنان فشار روانی وارد می‌کند.»


گل‌محمدی ادامه داد: «درباره قهرمانی می‌شود در هفته‌ی آخر حرف زد اما همین قدر بگویم که قهرمانی در این فصل بسیار سخت شده است. قطعا در بازی‌های آینده امتیازهای زیادی از دست می‌رود و پیش‌بینی تیم قهرمان خیلی سخت است.»


در ادامه خبرنگاری از گل محمدی درباره دلیل استفاده نکردن از مرتضی تبریزی در نیمه نخست سوال کرد. سرمربی ذوب آهن پاسخ داد: «مرتضی بازیکنی بیشتر هجومی است تا دفاعی و دلیل اصلی بازی نکردنش در ابتدای بازی همین بود چون می‌خواستیم در خط میانی قدرت بیشتری داشته باشیم. در نیمه دوم اما از او استفاده کردیم و جواب گرفتیم.»


سرمربی ذوب‌آهن درباره زوج حسن‌زاده و کاوه رضایی که پس از مدت‌ها رقم خورد تا خواسته هواداران هم به نوعی برآورده شده باشد، تأکید کرد: «بعد از اینکه ما یک گل از حریف عقب افتادیم و پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند، کارمان ریسکی شد. مجبور شدیم سه مهاجم را بالا نگه داریم و حتی به احسان پهلوان گفته بودیم که بالاتر بماند تا در حملات شرکت کند. ممکن بود در این شرایط حتی گل سوم را هم بخوریم، اما خوشبختانه تصمیمی که گرفتیم جواب داد و توانستیم گل مساوی را بزنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته