دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1401 - 14:32

وحیدی: روابط عمومی باید مشاور و اتاق فکری امین برای مدیران باشد

وزیر کشور در پیام خود به مناسبت روز روابط عمومی آورده است:روابط عمومی باید مشاوری امین، اتاق فکر و تحلیلگری دوراندیش برای مدیران باشد.
کد خبر : 659457
احمد وحیدی وزیر کشور



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی آورده است: ۲۷ اردیبهشت که در تقویم کشور به روز روابط عمومی نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آن‌هایی است که با عشق، تعهد و تخصص در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت‌ها گذاشته‌اند.


وی ادامه داد: مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است، چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه‌ها، آیینه‌ای تمام‌نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.


وزیر کشور از جمله نقش‌های مهم روابط عمومی را شفاف‌سازی عملکردها به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تصمیم‌هایی دانست که به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد و خاطرنشان کرد: این نقش‌ و وظایف علاوه بر همراه‌سازی مردم برای بهبود شرایط، در روند توسعه کشور و همچنین تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، اثرات مثبت و بی‌بدیلی خواهد داشت.


وی تأکید کرد: روابط عمومی باید مشاوری امین، اتاق فکر و تحلیلگری دوراندیش برای مدیران باشد و انتظارات و مطالبات مردم را در کوتاه‌ترین زمان منعکس سازد تا اختلالات، مشکلات و کاستی‌های حوزه اجرا به سرعت مشخص و برای برطرف شدن آن اقدام شود.


وحیدی اظهار کرد: این نهاد، با تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صحیح به مردم، سرمایه‌های اجتماعی را برای پیشبرد اهداف کلان کشور پدید می‌آورد که اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در فریضه جهاد تبیین تشکیل می‌دهد.


وی ادامه داد: اعتمادسازی و اطمینان‌بخشی به مردم، مقابله با ماشین تحریف و تخریب بدخواهان نظام، امیدآفرینی، تسلط به ابزارهای نوین، پرهیز از افراط و تفریط و تقویت جایگاه واقعی به عنوان سخنگوی صادق، آن هم در زمانی که فضای مجازی کار را برای مدیران روابط عمومی سخت کرده است، گویای شرایط ویژه این نهاد در دوره جدید برای پویایی، تلاش خستگی‌ناپذیر شبانه‌روزی و خروج از رخوت و سکون است.


وزیر کشور حضور جهادگرانه در عرصه تبیین و اقناع افکار عمومی در مقاطع حساس کشور مانند اصلاحات بزرگ اقتصادی که دولت سیزدهم در مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام داد یک ضرورت دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و کوشش این مجموعه گرانقدر در دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، شاهد تحقق بیش از پیش اهداف دولت باشیم.


انتهای پیام/۴۰۱۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب