دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1401 - 09:35
بیابان‌نورد خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در قالب ۷ دوره

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بیان کرد: کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در قالب ۷ دوره با حضور استادان برجسته دانشگاه برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهی‌های رسمی مربوط ارائه می‌شود.
کد خبر : 659396
علیرضا بیابان‌نورد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، علیرضا بیابان‌نورد در نخستین کارگاه آموزشی ویژه مسئولان و دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به‌صورت حضوری برای مسئولین کانون‌های دانشجوئی واحد شیراز و به‌صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور افزایش مهارت‌های بصیرتی و اجرایی مسئولان کانون‌های دانشجویی به دنبال آن هستیم تا کارگاه‌های متعدد بصیرتی و مهارت‌افزایی ویژه مسئولان برگزار کنیم.




بیشتر بخوانید:


افزایش اضطراب در جهان با محدودیت آموزه‌های دینی




وی اظهار کرد: کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در قالب هفت دوره با حضور استادان برجسته دانشگاه برگزار و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی‌های رسمی مربوط ارائه می‌شود.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز توضیح داد: بر اساس سیاست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به افزایش تعداد کانون‌ها و افزایش کیفیت فعالیت‌های این کانون‌ها نظر دارد، تلاش داریم تا کارگاه‌های آموزشی را به‌عنوان سرآغازی برای مهارت‌افزایی دانشجویان عضو کانون‌ها و مقدمه‌ای برای فعالیت دانشجویان در نیمسال مهر تلقی کنیم.


برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در قالب ۷ دوره


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افزود: انتظار حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه از دانشجویان این است که همه فعالیت‌ها را با تمام قوت و در قالب کانون‌ها و تشکل‌ها و نشریات انجام دهند.


بیابان‌نورد افزود: در راستای سیاست کلان و رویکرد جدید دانشگاه مبنی بر اجرای تمام فعالیت‌های فرهنگی توسط دانشجویان و با کمک، نظارت و حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی، انتظار داریم تا تولیدات ادبی، تولیدات فرهنگی و انتشار نشریه توسط اعضای کانون‌ها موردتوجه قرار گیرد.


وی دانشجویان را به‌عنوان بازوان فکری و اجرایی فعال معاونت فرهنگی دانشگاه برشمرد و گفت: با همکاری و همراهی فکری و اجرایی دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی حتماً می‌توانیم محیطی شایسته نام دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ فرهنگی و دانشجویی ایجاد کنیم.


این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با حضور پرنشاط دانشجویان به‌ویژه از نیمسال آینده در فعالیت‌های فرهنگی شاهد ایجاد دانشگاهی در تراز دانشگاه انقلابی و دانشگاه اسلامی باشیم.


در این جلسه از تلاش‌های جعفر فتحی‌زاده مسئول امور کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و پریوش ظاغر مسئول کانون‌های دانشجویی استان فارس به‌ پاس تلاش در افزایش کمیت و کیفیت کانون‌های این واحد دانشگاهی تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته