دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1401 - 15:13

معرفی برند یوروبور و محصولات آن

در زمینه تولید ابزارآلات سوراخ کاری که مهمترین آنها انواع دریل همیشه، برند یوروبور همیشه حرفی برای گفتن داشته است.
کد خبر : 658570
3423



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در زمینه تولید ابزارآلات سوراخ کاری که مهمترین آنها انواع دریل همیشه، برند یوروبور همیشه حرفی برای گفتن داشته است. اگر شما هم با ابزار های صنعتی مثل دریل های مگنتی سر و کار داشته باشید، احتمالا شما هم نام شرکت یوروبور به گوشتان خورده است. سعی داریم در این مقاله شما را تا اندازه زیادی با این برند و محصولا آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.


دریل مگنت یوروبور هلند


برای سوراخ کاری ایمن و سریع و با کیفیت دریل های مگنتی یوروبور همیشه از بهترین گزینه ها بوده اند. شرکت یوروبور حدود ۴۵ سال است که تاسیس شده است و با این اعتقاد که "می توان کارها را متفاوت انجام داد" همواره بهترین محصولات را تولید می کرده است. همین مشخصه باعث شده نمایندگی های این برند، تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص دهند. چرا که در کنار تولید محصولات مفید این برند به تقاضای مشتریان خود نیز اهمیت می دهد. به منظور پاسخگویی به نیاز شما عزیزان نیز ما در فروشگاه ایران بور بهترین محصولات این برند را به صورت کاملا اورجینال به فروش می رسانیم.


دلیل متمایز بودن دریل های یورو بور از سایر برند ها


همیشه این برند بهترین , سبک ترین و با کیفیت ترین دریل ها را تولید می کرده است. از لحظه ای که فرایند تولید محصولات این برند شروع می شود تا پایان فرایند ساخت محصول , تولیدات این برند به خوبی مورد آزمایش قرار میگیرند. یوروبور با عرضه این محصولات با کیفیت همواره یک هدف را دنبال می کند، ارائه محصول فراتر از انتظارات مشتری با یاری رسانی در امر سوراخ کاری هرچه دقیق تر و بهتر.


هنگامی که از این گردبر مگنتی استفاده کنید خواهید دید که این محصول در سریع ترین زمان ممکن عمل دریل کاری را انجام داده و مصرف مواد اولیه را به حداقل می رساند. خط مشی برند یوروبور در تولید دریل مگنت هایش استفاده از مواد مرغوبی است که تجدید پذیر نیز می باشند را مد نظر قرار داده است. به علاوه اینکه استفاده از این دریل ها مصرف انرژی را تا حدود زیادی کاهش می دهد.


معرفی برخی از مهم ترین محصولات برند یوروبور


در ادامه به بررسی برخی از محصولات پرطرفدار و پرفروش برند یوروبور میپردازیم و ویژگی های هر یک را بررسی میکنیم.


پخ زن یوروبور


یکی از محصولاتی که برند یوروبور دست به تولید آن زده، پخ زن است. پخ زن های یوروبور مانند محصولات دیگر آن دارای کیفیت مرغوبی بوده و از کاربری بسیار آسانی برخوردار میباشد. پخ زن یوروبور از محبوب ترین پخ زن ها در اروپا و کل جهان است. پخ زن های یوروبور شامل محصولات زیر میشوند:


پخ زن دستی B۴۵S


این پخ زن دستی که دارای وزن کمی بوده و با توان موتور ۱۲۵۰ وات یک پخ زن دستی مناسب و پر قدرت به شمار میرود، از طول ۴۵۸ میلی متری برخوردار است. دستگاه پخ زن دستی یوروبور از تنظیم سریع و آسان دارای یک نشانگر قوی برخوردار است.


معرفی برند یوروبور و محصولات آن


پخ زن یوروبور B۶۰


این دستگاه با توان موتور قدرتمند ۱۱۰۰ وات از بهترین و قدرتمند ترین محصولات پخ زن نسبت به هم رده های خود در بازار است. وزن ۲۲.۳ کیلوگرم با حداکثر عرض مورب ۲۴ میلی متر، با زاویه ۴۵ درجه دیگر ویژگی های این محصول را تشکیل داده اند. این پخ زن، دارای یک نمونه مشابه به نام B۶۰S است که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.


پخ زن یوروبور B۶۰S


پخ زن یوروبور مدل B۶۰S که تقریبا مانند مدل B۶۰ بوده اما از لحاظ ویژگی های تفاوت هایی را با دیگر دستگاه ها دارد. توان موتور این دستگاه ۱۸۰۰ وات است که نشان میدهد این دستگاه برتری چشمگیری نسبت به مدل B۶۰ دارد. وزن این دستگاه هم ۲۴ کیلوگرم بوده که نسبت به محصول مشابه اش حدودا ۲ کیلوگرم بر وزنش افزوده شده است که آن هم به دلیل استفاده موتور بزرگ تری است که در آن تعبیه شده.


معرفی برند یوروبور و محصولات آن


مته گردبر یوروبور


مته گردبر یوروبور از دیگر محصولاتی است که شرکت یوروبور در ساخت آن از هنر و خلاقیت خط تولیدش، در آن جای داده است. این شرکت دست به تولید مته های گردبر HSS / TCT که مخصوص دریل های مگنتی هستند و برای انواع سوراخکاری سازه های فلزی استفاده میشوند را وارد بازار کرده. مته گردبر یوروبور در سایز ها و اندازه های مختلف به بازار عرضه گردیده است. این مته ها برای سوراخکاری انواع فلزها (آهن، فولاد، آلومینیوم، استنلس استیل، مس و ...) و پلاستیک و ... مناسب هستند.



دریل مگنت یورو مگنت اکو ۱۰۰ چهار سرعته ۱۹۰۰ وات


یکی از توان مند ترین تولیدات برند یوروبور دریل مگنت اکو ۱۰۰ می باشد. این محصول دارای موتوری با توان ۱۹۰۰ وات می باشد. در برابر فشار برق و نیز نوسانات برق، این دستگاه هیچگونه ضعفی از خود نشان نمی دهد. در صورتی که به این محصول فشار زیادی وارد شود، این محصول به صورت خودکار خاموش میشود. به عنوان یک محصول، سوراخ کاری دریل مگنتی اکو ۱۰۰ یوروبور می تواند به خوبی در امر سوراخ کاری شما را یاری کند.


دریل مگنت یوروبور اکو ۸۰


این دریل دارای وزنی برابر با ۲۶ کیلوگرم می باشد. موتور تعبیه شده در این محصول دارای توانی برابر با ۱۷۰۰ وات می باشد. به کمک این دریل می توانید تا قطر میلی متر را سوراخ کاری کنید. مشخصه قابل توجه دیگر درباره این دریل را می توان اسپیندل مورس MT۳ اشاره کرد. این ماشین مگنتی از نظر ایمنی هم در وضعیت مناسبی قرار دارد. همین ایمنی بیشتر سبب می شود تا نگرانی ها از بابت خرابی دستگاه و یا جا به جایی و لرزش ناگهانی کاهش یابد.


معرفی برند یوروبور و محصولات آن


تولیدات سری ۵۰ یوروبور


یوروبور در کنار تولیدات قدرتمند خود تولیدات سری پنجاه خود را نیز مدتی است که روانه بازار کرده است. در این بخش اقدام به بررسی دو مورد از مهمترین تولیدات سری ۵۰ این برند خواهیم کرد.


دریل مگنت یوروبور اکو ۵۰ تی


گزینه مناسب دیگر برای دریل کاری یا قلاویز کاری را می توان این دریل توانمند تلقی کرد. این دستگاه دارای موتوری با توان ۱۲۵۰ وات می باشد. در این دستگاه گیربکسی دو سرعته تعبیه شده است و این گیربکس روغن کاری شده مبدل حداکثر توان به کار مفید می باشد. همین امر سبب افزایش بازده و طول عمر اجزای تشکیل دهنده دستگاه می شود. این دستگاه هم دارای ایمنی قابل قبولی می باشد و از مواردی مانند جا به جایی ناگهانی و ... کاربر را حفظ می کند.


دریل مگنت یوروبور اکو ۵۰ اس


این دستگاه دارای قابلیت هایی شبیه مورد قبلی می باشد. موتور این دریل هم دارای توان ۱۲۵۰ وات می باشد. از طرف دیگر دقت بالای سوراخ کاری و حداقل ایجاد لرزش هنگام کار از مواردی هستند که مشابه دیگر دریل سری ۵۰ می باشند. این دستگاه همچنین دارای توانایی برش با قطر بین ۱۲ تا ۵۰ میلی متر را نیز دارد. از طرف دیگر این دستگاه دارای یک گیربکس روغن کاری شده دو سرعته می باشد که از دیگر مزیت های این دستگاه به شمار می رود.


جمع بندی


در این مطلب به خوبی به بررسی برند یوروبور و تولیدات آن پرداختیم. داشتن تجهیزات مناسب برای سوراخ کاری همواره مهم بوده است. نداشتن چنین تجهیزاتی در سوراخ کاری نتیجه اش از بین رفتن بیش از حد مواد اولیه و نیز اسیب به دستگاه و چه بسا آسیب به خود فرد می شود. بنابراین اگر به دنبال دوری از این خطرات هستید خرید تجهیزات حرفه ای را در دستور کار قرار دهید. در همین راستا فروشگاه ایران بور درخدمت شماست تا تولیدات برند یوروبور را به صورت کاملا اورجینال تقدیم به شما کند. شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش در سایت فروشگاه یا مراجعه حضوری محصولات این برند را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

برچسب ها: ابزارآلات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته