دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1401 - 16:11
به مناسبت گرامی داشت روز معلم؛

استادان و معلمان دانشگاه آزاد هرمز تجلیل شدند

۷۸ مدرس نمونه آموزشی و ۷ عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرمز به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و روز استاد تجلیل شدند.
کد خبر : 658345
روز استاد در جزیره هرمز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از جزیره هرمز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمز در مراسم گرامی داشت روز معلم و استاد در جزیره هرمز، این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: شأن و منزلت استادان همواره مورد تأکید بوده و این عزیزان نیز باید با حرکت در محور آرمان‌های امام و انقلاب، مسیر تعالی و بالندگی را برای دانشگاه در حوزه علم، پژوهشاستادان و معلمان دانشگاه آزاد هرمز تجلیل شدند و فناوری رقم بزنند.


مسعود سالاری با اشاره به دستاوردهای خوب این دانشگاه در حوزه تربیت نیروهای ماهر و کارآمد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری ججها، خدمات شایان تجلیلی در همه حوزه‌ها از خود به ثبت رسانده است که تربیت نیروهای کارآمد، کاردان و متخصص یکی از این خدمات ماندگار و بزرگ است.




بیشتر بخوانید:


پرسشگری نقادانه ویژگی‌ بارز استاد مطهری بود




وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرمز هزار و ۳۵۰ دانشجو در 26 رشته کاردانی و کارشناسی با 78 استاد مدعو و هفت عضو هئیت علمی دارد، افزود: رسالت دانشگاه در برهه کنونی باید با سرعت به سمت تبدیل شدن به دانشگاه مهارت‌محور و جامع‌نگر حرکت کند و انتظار داریم استادان علاوه بر اینکه پژوهش‌محور هستند، مهارت‌محور نیز باشند.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گفت: ما رسالت داریم تا سبک زندگی صحیح و اخلاق‌محور را در بین دانشجویان گسترش دهیم و با تاکید بر فرهنگ ایثار وشهادت این دانشگاه را سرآمد آموزش عالی در جزیره هرمز نگه داریم و آن را به نحو شایسته‌ای و در خور مردم شهید پرور این جزیره گسترش دهیم.


وی آرزوی امیدواری کرد: با همت همه دانشگاهیان این جزیره، در آینده نزدیک با ارائه راهکارهای علمی، قدم‌های بزرگی برای محرومیت زدایی از چهره این جزیره برداشته شود و این مردم انقلابی بتوانند از امکانات و موهب‌های نعمت و ثروت در این جزیره برخوردار باشند.


دشمن به دنبال انحراف دستاوردهای انقلاب اسلامی است


امام جمعه جزیره هرمز نیز در این آیین گفت: این ایام به نام استاد علامه شهید مطهری نامگذاری شده که با گرامی داشت این عالم ربانی باید گفت‌: این عالم بزرگ و فرهیخته حقیقتا جز رب چیزی نمی‌دید و به کسی امید نداشت.


استادان و معلمان دانشگاه آزاد هرمز تجلیل شدند
حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی با بیان اینکه؛ اگر استادان در آموزش حکمت‌های ربانی کوتاهی کنند و دانشجویان ما تحت دلسوزی‌های مطهری‌وار قرار نگیرند خطر در دام افتادان آنان به دام نااهلان زیاد است و این مهم باید مد نظر استادان قرار گیرد.


وی با اشاره به اینکه، اکنون دشمن به دنبال انحراف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: امروز برای مبارزه با جنگ نرم دشمن در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و... باید با صلاح امیدورای و توسعه جهاد تببین به میدان آمد و دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید به درستی پردازش کرد و آنها را از خطر وابستگی و انحراف آگاه ساخت.


انتهای پیام/۴۱۱۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته