دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم تجلیل از خانواده شهدا اعلام شد

رضایت امام جمعه جزیره هرمز از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

امام جمعه جزیره هرمز با اعلام رضایت از عملکرد فعالیت‌های فرهنگی که تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات استان هرمزگان باید در این راستا حرکت کنند.
کد خبر : 1878

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام محمد مناقبیان در مراسم تجلیل از خانواده های معظم و معزز شهدای جزیره هرمز که با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان و مسئولان ادارات این جزیره برگزار شد با قدردانی از حرکت معنوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در راستای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا گفت:دانشگاه آزاد اسلامی با ورود خود به این جزیره توسعه به همراه آورده و خدمات درخور توجهی تاکنون ارایه کرده است.


وی با اعلام رضایت از عملکرد فعالیت های فرهنگی که تاکنون در دانشگاه صورت گرفته است، گفت:همه دستگاه ها و ادارات استان باید در این راستا حرکت کنند و این میراث گرانبهای امام و شهدا را زنده تر از گذشته نگه دارند.


فضای معنوی حاکم بر جزیره هرمز مدیون شهدا است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، فضای معنوی حاکم در جزیره هرمز را مدیون شهدای این جزیره دانست.


مهدی باقری در دیدار با خانواده معظم شهدای جزیره هرمز اعتبار و حیثیت نظام را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدای هرمز با ایثارگری و رشادت های خود فضای معنوی خاصی در این جزیره حاکم کرده اند.



باقری با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: شهدا ، فرهنگ ایثار و شهادت را از پدران و مادرانی آموختند که ریشه در اسلام ناب محمدی دارد.


وی دستاوردها و پیشرفت های نظام را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از این دستاوردهای انقلاب تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور است که با کمک مالی حضرت امام خمینی (ره)صورت گرفت و با ورود به مناطق محروم فضای کسب و کار و امید را در آن جامعه به همراه آورد.


این مسئول، کینه توزی و دشمنی کشورهای غربی با ما را ناشی از اشاعه اسلام و بیداری اسلامی منطقه و فرا منطقه ای دانست و افزود: امروز دشمن نه تنها از پیشرفت ما در منطقه خاورمیانه هراس و نگرانی دارد بلکه با اصل دین اسلام مشکل دارد و تا آنجایی که با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام چهره واقعی خود را نمایان می سازند.


در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: این واحد دانشگاهی از شروع دهه فجر امسال برنامه های متنوعی برگزار کرده و امروز نیز با همکاری مرکز هرمز در جمع خانواده های عزیز شهدا حاضر شده ایم تا یک بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرده باشیم و به دشمنان اسلام نشان دهیم که راه ما راه امام و کلام ما کلام امام است و جز این چیز دیگری نیست.


حجت الاسلام حسن زارعی افزود:فعالیت های فرهنگی نباید مختص سال فرهنگ باشد بلکه زمان و مکان تاثیری در روند اشاعه فرهنگ ندارد و باید به صورت مستمر و مداوم انجام گیرد تا شاهد موفقیت های زیادی در این زمینه باشیم.


مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس قبل از دیدار با خانواده شهدا در گلزار 36 شهید این جزیره حاضر شدند و با غبارروبی و عطرافشانی قبور این عزیزان ادای احترام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته