دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1401 - 14:38
مبلغی عنوان کرد؛

ارتقای منزلت و معیشت کادر آموزشی مدارس در اولویت سازمان «سما»

معاون هماهنگی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که دغدغه اصلی در مجموعه سما ارتقای منزلت و معیشت مدیران، معلمان و کادر آموزشی مدارس در کشور است.
کد خبر : 657873
سما بندرعباس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، مصطفی مبلغی در نشست با مسئولان سمای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با تبریک هفته معلم از معلمان و کادر آموزشی مدارس به عنوان نیروهای ارزشمند یاد کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی در همه اعصار بر عهده مربیان و معلمان است و همه افراد جامعه در هر پست و جایگاهی تربیت‌یافته این قشر هستند.




بیشتر بخوانید:


پروژه‌های تخصصی ورزشی در مدارس سما بندرعباس افتتاح شد




وی سما را بزرگ‌ترین مجموعه مدرسه‌داری در کشور نام برد و افزود: سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی بعد از آموزش و پرورش با ۸۰۰ مدرسه در کشور بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی در سطح مدارس بوده که این نشان از تلاش بی‌وقفه مدیران و معلمان و کادر آموزشی و خدمات مناسب به دانش‌آموزان است.


معاون هماهنگی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دغدغه اصلی در مجموعه سما ارتقای منزلت و معیشت مدیران، معلمان و کادر آموزشی مدارس در کل کشور بوده و امید است در آینده نزدیک بستر مناسبی برای بهبود وضع موجود ایجاد شود.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم در تشریح اقدامات صورت گرفته و کسب عناوین برتر کشوری گفت: تلاش، برنامه‌ریزی، امکانات و تجهیزات آموزشی و استفاده از کادر آموزشی مجرب و دلسوز در این مجموعه باعث شده است که مدارس سمای بندرعباس جزء مدارس برتر کشور شناخته شود.


مرتضی باوقار اضافه کرد: با توجه به استقبال خوب خانواده‌ها از مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ظرفیت مدارس در روزهای آغازین ثبت‌ نام تکمیل می‌شود و این شوق و اشتیاق خانواده‌ها از این مدارس، چالش برای مدیران ایجاد می‌کند.


در ادامه این نشست مبلغی به همراه مجید درویشی و مهران گراوندی رئیس حسابرسی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر همراهان از امکانات و تجهیزات مدارس سمای بندرعباس بازدید و درباره توسعه و بهبود هرچه بیشتر خدمات به دانش‌آموزان نکاتی را ارائه کردند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته