دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1400 - 12:56
باوقار تأکید کرد؛

لزوم ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت‌آموزی در مدارس سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای هرمزگان بر ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و مهارت‌آموزی در مدارس سما تأکید کرد.
کد خبر : 593493
ن



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، مرتضی باوقار در نشست با مدیران و معلمان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای مدیران، معلمان و کارکنان مدارس سما در تمام شهرها، استفاده از تجارب یکدیگر، شفاف‌سازی وظایف مدیران مدارس، اصلاح و بهسازی امور مدارس، بررسی وضعیت مدارس در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و مهارت‌آموزی است.


وی بر ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و مهارت‌آموزی در مدارس هرمزگان تأکید کرد و گفت: به همین منظور جلسات متعددی در حوزه ستادی با حضور کارشناسان مربوط و مدیران مدارس برگزار و درباره مسائل آموزشی، مالی و اداری و فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر شده است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: ارتقای کارآمدی و اثرگذاری مدارس سمای استان هرمزگان، ارائه راهکارهای مناسب به‌منظور ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت، حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های واحدهای آموزشی به‌ویژه در مدارس سمای استان از برنامه‌های مهم این معاونت در حوزه مدارس است.


لزوم ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت‌آموزی در مدارس سما



باوقار موفقیت‌های کسب شده در مجموعه سمای هرمزگان را حاصل تلاش و کوشش‌های مدیران و معلمان نام برد و یادآور شد: مدارس سمای استان توانسته‌اند به برندی پرطرفدار تبدیل شوند که این موفقیت حاصل تلاش همکاران در حوزه مدارس بوده است.


وی با توجه به اقدامات انجام شده در طرح پایش معلمان مدارس سمای بندرعباس گفت: بر اساس بخشنامه جدید معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقای سطح کیفیت آموزش در مدارس سما و استفاده از کادر مجرب در واحدهای آموزشی، این معاونت اقداماتی در راستای بررسی صلاحیت کادر آموزشی مدارس بر اساس ضوابط ابلاغ شده را در دستور کار خود قرار داد و تصمیمات خوبی در این خصوص نیز گرفته شد.


رئیس مرکز سمای استان هرمزگان به نحوه برخورد صحیح با ارباب رجوع به‌ویژه والدین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه انتظار والدین از مدارس سما در استان بسیار بالاست در نتیجه، تکریم ارباب رجوع و نحوه ارتباط و تعامل با آنان باید سرلوحه کار مدیران و معلمان مدارس قرار گیرد .


باوقار در پایان از امکانات، فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی مدارس سما در مقاطع مختلف بازدید و نکاتی را در راستای بهبود و رفع مشکلات آنان ارائه کرد.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته