دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1401 - 08:59
تنورساز در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد؛

آغاز عملیات احیای زمین چمن پردیس شهید سوداگر

مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از آغاز عملیات احیا و آماده‌سازی زمین چمن پردیس آموزشی - پژوهشی شهید حاج احمد سوداگر در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 657526
زمین چمن

سعید تنورساز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دزفول اعلام کرد: عملیات احیا و آماده‌سازی زمین چمن پردیس آموزشی - پژوهشی شهید حاج احمد سوداگر در راستای استفاده بهینه برای ارائه خدمات به دانشجویان در شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد دزفول آغاز شد.




بیشتر بخوانید:


پردیس آموزشی و پژوهشی واحد دزفول به نام سردار شهید احمد سوداگر نامگذاری شد




وی با اشاره به اینکه زمین چمن طبیعی فوتبال با ابعاد ۵۰ ×۱۰۰ با متراژ ۵ هزار متر در ضلع شرقی پردیس آموزشی ـ پژوهشی شهید سوداگر و محیط آموزشی دانشگاه قرار دارد، افزود: کلاس‌های عملی تخصصی و عمومی گروه تربیت‌بدنی، تمرین تیم فوتبال دانشجویان برای آماده‌سازی و اعزام به مسابقات و تمرینات تیم‌های ورزشی شهرستان دزفول نیز در این زمین انجام می‌شود.


آغاز عملیات احیای زمین چمن پردیس شهید سوداگر


مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول عنوان کرد: پس از گذشت چندین سال از بهره‌برداری زمین چمن و خدمات‌دهی به دانشجویان، این زمین نیاز به ترمیم و تعمیرات دارد که از طریق خیّر سرمایه‌گذار این کار در بخش تعویض خاک زمین و چمن، کشت لقمه و سیستم آبرسانی مکانیزه در حال انجام است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته