دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1401 - 10:19
در دیداری مشترک عنوان شد؛

ابراز خرسندی امام جمعه شهرستان اوز از پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی

امام جمعه اوز در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از عملکرد و پیشرفت این مرکز آموزشی ابراز خرسندی کرد.
کد خبر : 657053
امام جمعه اوز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اوز، شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده در دیدار عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به همراه احمد خضری دبیر هیئت امنا اظهار کرد: از اینکه دانشگاه آزاد به سرمنزل مقصود رسیده است، خوشحال هستم. در جریان سختی‌های کار به‌ویژه کاهش جمعیت دانشجویی و تعدد دانشگاه‌ها هستم؛ اما وقتی تلاش‌های همگانی و بی‌وقفه را مشاهده می‌کنم به سرانجام کار خوش‌بین می‌شوم.


وی افزود: خیراندیشان و هیئت امنای دانشگاه در دبی و اوز به‌ویژه عبدالقادر فقیهی بانی و اعضای هیئت امنای دفاتر دبی و اوز در کنار رئیس دانشگاه، کارکنان و استادان پشتیبانی کردند و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با سرانجام خوبی روبه‌رو شد. اکنون وقتی ثمره تلاش‌ها را می‌بینم، احساس آرامش می‌کنم. امیدوارم مقامات دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برای پیشرفت این مرکز آموزشی بیشتر کمک کنند تا بتواند از رشته‌های تحصیلات تکمیلی مقطع ارشد و دکتری نیز برخوردار شود.




بیشتر بخوانید:


لزوم تشکیل اتاق فکر با نقش‌آفرینی استادان دانشگاه




امام جمعه اوز گفت: حدود ۱۵ سال قبل برای راه‌اندازی دومین دانشگاه شهر و در شرایطی سخت، فعالیت‌ها آغاز شد. اصرار زیادی صورت گرفت تا در کنار دیگر تلاشگران عضو هیئت امنای این دانشگاه باشم. شاید بهتر بود امام جمعه بدون عضویت رسمی در کنار هیئت امنا قرار می‌گرفت؛ اما با اصرار مسئول راه‌اندازی وقت و رئیس کنونی دانشگاه، این جانب نیز عضو هیئت امنا شدم.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته