دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باز هم تغییر در پخش فیلم‌های ابرقهرمانی/ «مرد مورچه‌ای» جایگزین «کاپیتان مارول» شد

کمپانی مارول بدون توضیح قانع‌کننده‌ای زمان اکران فیلم «کاپیتان مارول» را یک سال و نیم به تعویق انداخت.
کد خبر : 656672
مارول



به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، با اعلام رسمی کمپانی مارول، بار دیگر تغییری در تاریخ اکران فیلم‌های ابرقهرمانی این کمپانی مطرح رخ داد و زمان روی پرده رفتن دو فیلم از شخصیت‌های «مرد مورچه‌ای» و «کاپیتان مارول» تغییر کرد.


طبق اعلام قبلی این کمپانی فیلمسازی قرار بود که قسمت دوم فیلم اختصاصی شخصیت کاپیتان مارول با نام «مارولز» زمستان سال آینده میلادی (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پروده برود که با اعلام جدید اکران این فیلم بیش یک سال از پنج ماه به تعویق افتاد و در تابستان سال ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) به روی پرده می‌رود.


البته این استودیو برای اینکه این جابه‌جایی طولانی‌مدت مخاطبانش را آزرده نکند، اکران یکی از فیلم‌هایش را جلو انداخت تا این جای خالی را با گزینه مناسب پر کند! طبق آخرین اعلام قرار شد که در تاریخ ۲۸ بهمن امسال، قسمت سوم فیلم «مرد مورچه‌ای» اکران شود، فیلمی که در ابتدا قرار یک سال و نیم دیگر به صورت جهانی اکران شود.


استودیو مارول هنوز توضیح دقیقی برای این جابجایی نداده و اعلام نکرده است که چرا یکی از فیلم‌های مورد انتظارش را با اثری که قرار بود اواسط سال آینده میلادی اکران شود، تعویض کرده است. اگرچه امیدی هم نیست که توضیحی در این خصوص اعلام شود.


در سال‌های گذشته تغییراتی از این دست بسیار رخ داده است و معمولا بدون توجیه قانع‌کننده‌ای این فیلم‌های ابرقهرمانی در زمان‌هایی غیر از زمان‌های از پیش تعیین شده اولیه به نمایش درآمدند.


این مسئله صرفاً مختص به کمپانی مارول نیست و در سوی دیگر رقابت آثار ابرقهرمانی، کمپانی «دی‌سی» نیز وضعیت مشابهی دارد. در آخرین نمونه از تغییرات این کمپانی، قرار بر این شد قسمت جدید فیلم اختصاصی شخصیت «شزم»، در روزهای پایانی سال جاری میلادی (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران شود. درحالی که پیش از این قرار بود این اکران پنج روز زودتر اتفاق بیافتد. دلیل این جابجایی، اکران دومین قسمت از فیلم سینمایی «آواتار» ساخته جیمز کامرون است که خیلی‌ها آن را جدی‌ترین گزینه برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما می‌دانند، رکوردی که تا پیش از این سال‌ها در اختیار قسمت اول این مجموعه فانتزی بود و توسط فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان؛ پایان بازی» گرفته شد.


انتهای پیام/۴۱۷۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته