دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی عبدالمتین «مرد شگفت‌انگیز» مارول؛

استفاده از بازیگری مسلمان در نقش یک ابرقهرمان

استفاده از بازیگری مسلمان در نقش یک ابرقهرمان
یحیی عبدالمتین دوم، بازیگر شناخته شده مسلمان، قرار است در سریال جدید «مرد شگفت‌انگیز» به عنوان شخصیت اصلی داستان ایفای نقش کند، سریالی که چند چهره مطرح استودیوی مارول کارگردانی آن را برعهده دارند.
کد خبر : 833659

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، استودیو مارول، اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم سینمایی «مرد شگفت‌انگیز»، یکی از سریال‌های جدید خود منتشر کرد، سریالی که به زودی تولید آن آغاز می‌شود و چهره‌های مطرح زیادی در ساخت آن نقش دارند.

نخستین نکته درخصوص «مرد شگفت‌انگیز» بازیگر آن است. یحیی عبدالمتین دوم بازیگر مسلمان امریکایی قرار است نقش این ابرقهرمان را ایفا کند، هنرمندنی که پیش از این با حضور در آثار مطرحی همچون «مکس دیوانه»، «آکوامن»، «ماتریکس» و... توانایی‌هایش را ثابت کرده و حالا قرار است ابرقهرمانی جدید در دنیای سینمایی مارول باشد.

شاید موفقیت کمپانی DC در ساخت و پرداخت نسخه سینمایی شخصیت «زن شگفت‌انگیز»، کمپانی رقیب یعنی مارول را ترغیب کرده که به سراغ «مرد شگفت‌انگیز» برود و این کاراکتر که استن لی، دان هک و جک کربی آن را سال‌ها پیش برای کتاب‌های کمیک طراحی کردند، در مقابل دوربین قرار دهد.

طبق اطلاعاتی که تا امروز منتشر شده این سریال توسط چندین کارگردان و نویسنده مطرح دنیای ابرقهرمای ساخته خواهد شد، چهره‌هایی همچون دستین دنیل کرتون (سازنده شانگ‌چی) و اندرو گست (کارگردان هاکای) در ساخت این سریال نقش اساسی دارند و استلا مگی کارگردان کانادایی آثاری همچون «پایان هفته» و «عکس» چندین قسمت از آن را خواهد ساخت.

به جز یحیی عبدالمتین دوم، بن کینگزلی که پیش از این در فیلم‌های «مرد آهنی ۳» و «شانگ‌چی» هم حضور داشت، دیگر بازیگری است که حضورش در این سریال قطعی شده و قرار است نقش قبلی خود (ماندارین) را تکرار کند.

«مرد شگفت‌انگیز» از شخصیت‌های خاص کمیک‌های مارول است، کاراکتری که در ابتدا به عنوان شخصیت منفی (ویلن) وارد داستان‌ها شد و، اما به مرور و با درگیری در برخی اتفاقات، کم کم به یک شخصیت درستکار و ابرقهرمان مثبت تبدیل شد و در نهایت عضوی از گروه محبوب «انتقام جویان» هم شد. حالا باید دید مسیری که کمپانی مارول برای این شخصیت در دنیای سینمایی‌اش در نظر گرفته است چگونه خواهد بود و آیا شاهد حضور «مرد شگفت‌انگیز» در کنار شخصیت‌های محبوبی همچون مرد عنکبوتی، ثور، هاکای، هالک و... خواهیم بود یا خیر؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته