دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1401 - 09:32

امری: یک نیمه خوب بودن برای صعود به فینال کافی نیست/ لیورپول سرنوشت بازی را رقم زد

سرمربی تیم لیورپول گفت: یک نیمه خوب بودن برای برتری مقابل لیورپول کافی نبود و حریف سرنوشت بازی را به سود خود رقم زد.
کد خبر : 656658
اونای امری



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، ویارئال که بازی رفت با لیورپول در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرده بود در نیمه نخست دیدار برگشت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد تا به صعود نزدیک شود اما در نیمه دوم غافلگیر شد و در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد تا در مجموع با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شود و از دور رقابت‌ها کنار رود.


اونای امری در مورد حذف تیمش اظهار کرد: شکست همیشه اتفاقی تلخ است حتی اگر بازی خوبی انجام داده باشیم. در نیمه اول تیمی شایسته بودیم و امیدوار شدیم ولی در نیمه دوم حریف توانست بازی بهتری ارائه کند. ما برابر یوونتوس و بایرن مونیخ نمایشی مطلوب ارائه کردیم و در دیدار با لیورپول هم حداکثر تلاش را انجام دادیم اما آنها سرنوشت بازی را به سود خود رقم زدند.


سرمربی تیم ویارئال ادامه داد: چهار نیمه برابر لیورپول بازی کردیم اما تنها در یک نیمه خوب بودم و تنها در یک نیمه خوب بازی کردن برای صعود به فینال کافی نیست. باید ۹۰ دقیقه بازی بهتری ارائه می‌کردیم اما این لیورپول بود که تیمی شایسته‌تر نشان داد و گل اول این تیم جریان بازی را به ضرر ما تغییر داد. دردی که جرارد مورنو داشت اجازه نداد تا فرارهای همیشگی را داشته باشد و به دلیل مشکلاتی که در خط حمله داشتیم در نهایت حذف شدیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته