دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1401 - 15:33
قاسمی مطرح کرد؛

مطالبه‌گری دانشجویان عضو شورای تعامل از مسئولان دانشگاه

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: از دانشجویان عضو شورای تعامل انتظار می‌رود با مطالبه‌گری که از موضوعات حائز اهمیت نزد مقام معظم رهبری است، مسئولان دانشگاه را همراهی و کمک کنند.
کد خبر : 656442
ئ



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، محمد قاسمی پیربلوطی در شورای تعامل و هم‌اندیشی دانشجو و دانشگاه که با حضور استادان و دانشجویان عضو شورا در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی و یکی از مهم‌ترین مراکز تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص، تلاش می‌کند با به‌کارگیری دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مؤثر دانشجویان به دنبال پیشرفت و تعالی دانشگاه برای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.




بیشتر بخوانید:


انتخاب اعضای شورای تعامل و هم‌اندیشی دانشجو و دانشگاه در واحد شهرکرد




وی اظهار کرد: از دانشجویان عضو شورای تعامل انتظار می‌رود با مطالبه‌گری که از موضوعات حائز اهمیت نزد مقام معظم رهبری است، مسئولان دانشگاه را همراهی و کمک کنند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: اعضای شورای تعامل و هم‌اندیشی دانشگاه باید با ارتباط تنگاتنگ با دانشجویان، پیگیر خواسته‌های آنان باشند و در راستای مسائل و مشکلات رفاهی، خدمات آموزشی و رسالت‌های دانشگاه پیش بروند.


مطالبه‌گری دانشجویان عضو شورای تعامل از مسئولان دانشگاه


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد: پس از کمرنگ شدن بیماری کرونا و بازگشایی دانشگاه، زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال دانشجویان فراهم شد و بیش از ۸۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در خوابگاه‌های دانشجویی مستقر شدند.


قاسمی پیربلوطی مطرح کرد: به درخواست دانشجویان عضو شورای تعامل، جلسات پرسش و پاسخ در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار و به نظرها و مشکلات دانشجویان پاسخ داده می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این نشست اظهار کرد: مقدمات و زیرساخت های لازم برای برگزاری امتحانات پایان ترم انجام شده و همه دانشجویان در تمام مقاطع به صورت حضوری امتحان می‌دهند.


مطالبه‌گری دانشجویان عضو شورای تعامل از مسئولان دانشگاه


پژمان فاضلی بیان کرد: از ترم آینده ۴۰ درصد از کلاس‌های درس دانشجویان به صورت مجازی و ۶۰ درصد به صورت حضوری برگزار می‌شود.


به گزارش آنا، راه‌اندازی سامانه اینستاگرام و تلگرام برای اطلاع‌رسانی دانشجویان با مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه و اعضای شورای تعامل، ارائه راهکارهای مؤثر درباره مسائل مربوط به عفاف و حجاب، پهنای باند اینترنتی دانشگاه، ساخت ایمیل جداگانه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و راه‌اندازی مجدد بوفه دانشجویی در تمامی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها پس از ماه مبارک رمضان از جمله مصوبات شورای تعامل دانشجو و دانشگاه بود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته