دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1401 - 00:11

ورمزیار: استقلال نباید سپاهان را دست کم بگیرد/ حریفان سرسختی در جام جهانی داریم

پیشکسوت استقلال گفت: اولین اشتباه زمانی رخ داد که ما فکر کردیم تیم ملی در گروه آسانی قرار داد و صعود حتمی است.
کد خبر : 656240
استقلال



صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: درست است که سپاهان از آسیا حذف شده اما بازیکنان استقلال نباید اشتباه کنند و سپاهان را حریف ساده‌ای در نظر بگیرند. این تیم در شرایط مسابقه بوده و هم‌اکنون هم قرار است در لیگ به میدان برود. اما استقلال چند هفته است که در شرایط مسابقه نبوده و کار سختی پیش‌رو دارد. البته سپاهان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد و همین موضوع می‌تواند به استقلال کمک کند. با این حال امیدوارم این بازی به لحاظ فنی، دیدار قابل قبولی باشد. استقلال در جام حذفی مقابل نساجی شکست خورد و این جام را از دست داد اما با جنگندگی که از این تیم دیدیم حتما جبران خواهد کرد. به نظر این بازی جنگ بین خط حمله و دفاع هر دو تیم است. تیم سپاهان در حمله شرایط بسیار خوبی دارد و استقلال هم در خط دفاعی حرف برای گفتن دارد. بنابراین جدال این دو تیم می‌تواند بسیار دیدنی و جذاب باشد. اگر استقلال در این دیدار پیروز میدان باشد قهرمانی او مسجل خواهد بود.


وی در واکنش به اظهارات گل‌محمدی مبنی بر اینکه گفته بود یک تیم همه جوره کمک شد تا بالاتر از آنها قرار بگیرد، گفت: این صحبت‌ها بوی حاشیه می‌دهد و استقلال باید از این حواشی دور باشد. در غیر این صورت ممکن است تمرکزش از دست برود و امتیاز از دست بدهد. متأسفانه در مقطعی از مسابقات، گاهی استقلال و گاهی هم پرسپولیس خودشان را دچار چالش کرده‌اند و هر دو تیم در شرایط نامناسب قرار گرفته‌اند. استقلال الان شرایط خوبی در لیگ دارد و در صورت پیروزی برابر سپاهان، قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد بنابراین اگر به مسائل حاشیه‌ای توجه کند خودش ضربه می‌بیند.




بیشتر بخوانید؛


تنها غایب استقلال در بازی با سپاهان


بیاتی‌نیا: استقلال دو بازی پیش‌رویش را ببرد قهرمان است/ داوران در هفته‌های پایانی تعیین کننده هستند


استقلال در کورس قهرمانی به پرسپولیس سواری می‌دهد؟




پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم ملی و فدراسیون فوتبال در سال جام جهانی اظهار کرد:متأسفانه فدراسیون شرایط به هم ریخته‌ای دارد و در سال جام جهانی انتظار می‌رود تیم ملی با برنامه‌ریزی دقیق‌تری پیش برود. من فکر می‌کنم اولین اشتباه زمانی رخ داد که ما فکر کردیم تیم ملی در گروه آسانی قرار داد و صعود حتمی است.در صورتی که به نظرم گروه ایران در جام جهانی یکی از سخت‌ترین گروه‌های ادوار جام جهانی است. طرز نگاه ما به حریفان ایران در جام جهانی باعث این سهل‌انگاری شده است. تیم ملی نیاز دارد با حریفانی بازی تدارکاتی داشته باشد که نحو بازی آن‌ها با حریفانش در جام جهانی یکسان باشد. امیدوارم هر چه زودتر به فکر برگزاری بازی‌های تدارکاتی باشند، ما نباید زمان را از دست بدهیم. یک روز که از دست برود به ضرر تیم ملی است.


ورمزیار در مورد تغییر اسکوچیچ در شرایط فعلی عنوان کرد: تغییر سرمربی در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست. اسکوچیچ تنها مربی خارجی است که سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته و شناخت خوبی از بازیکنان و تکنیک‌های آن‌ها دارد. او در لیگ برتر هم تیم‌داری کرده و به خوبی از شرایط مطلع است. ضمن اینکه بازیکنان ما چندین ماه است که با این مربی کار کرده‌اند و او هدایت تیم ملی را در شرایطی که احتمال سقوط داشت را برعهده گرفت و در نهایت توانست به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به جام جهانی راه پیدا کند. مجموع این دلایل باعث می‌شود تا اسکوچیچ در ایران بماند. به نظرم اگر به او دست بزنند و به فکر تغییر این مربی باشند اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته