دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1401 - 13:02
پولادی:

هنرستان تخصصی قرآن در قوچان راه‌اندازی می‌شود

اخذ مجوز برای ساخت مدرسه دخترانه با رویکرد معارف اسلامیرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: برای نخستین بار در کشور در حال دریافت مجوز فعالیت هنرستان تخصصی قرآن با عنوان «الحان و نغمات آسمانی» هستیم.
کد خبر : 656163
مراسم تجلیل



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قوچان، احسان پولادی در آیین بزرگداشت و تجلیل از معلمان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان اظهار کرد: مجوز ساخت مدرسه دخترانه با رویکرد معارف اسلامی در شهرستان در حال اخذ است و نیز برای نخستین بار در کشور در حال دریافت مجوز راه‌اندازی هنرستان تخصصی قرآن با عنوان الحان و نغمات آسمانی هستیم.




بیشتر بخوانید:


معرفی ۱۳ واحد فناور به سامانه رویداد گام دوم از سوی دانشگاه آزاد قوچان




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان عنوان کرد: وجود باارزش معلمان مملو از انرژی‌های مثبتی بوده که امواجش در جامعه جاری و ساری است. این واحد دانشگاهی توانسته زنجیره تحصیل را کامل و از مقطع ابتدایی تا دکتری در امر آموزش جامعه را یاری کند. در مجموعه مدارس سما برای کیفی‌سازی و برندسازی تلاش خواهیم کرد. هر کس که در زمینه تولید علم، نشر دانش و فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کند، موجب تعالی، پیشرفت دانش و در واقع فتح قله‌های علمی می‌شود و کار او مقدس و قابل ستایش است.


 هنرستان تخصصی قرآن در قوچان راه‌اندازی می‌شود


به گزارش آنا، آیین بزرگداشت و تجلیل از معلمان مدارس سمای واحد قوچان با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، مدیران و معلمان برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته