دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1400 - 10:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید:

انسان‌ها از منابع زلال ایمان و ایثار معلمان سیراب می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید عنوان کرد: پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان ریشه در تربیت او دارد که از منابع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و استادان سیراب می‌شوند.
کد خبر : 583274
تقدیر از معلمان سمای اقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، نشست مشترک مدیران و معلمان مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه سما با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در این نشست اظهار کرد: پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان ریشه در تربیت او دارد که از منابع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و استادان سیراب می‌شوند.


سهراب نظری خطاب به معلمان و مدیران مجتمع سمای اقلید ییان کرد: با توجه به ابتلای کشور و جامعه دانشگاهی به بیماری عالم‌گیر کرونا از همراهی استادان و معلمان سما در برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و رضایت‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها از مدارس سما قدردانی می‌کنم.


غلامرضا صابری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید نیز با قدردانی از عملکرد یکساله مدارس سما گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و از مدیران و معلمان مجتمع سما خواست تا در افزایش جذب دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید مشارکت بیشتری داشته باشند.


در ادامه این نشست مدیران و معلمان مجتمع سما به بیان مشکلات، پیشنهادها و ارائه راهکارهای خود درباره افزایش کمّی و کیفی مدارس پرداختند.


در پایان از مدیران و معلمان مدارس سما با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته