دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1401 - 10:18
با انعقاد تفاهم‌نامه انجام می‌شود؛

ارتقای فرهنگی کوهبنان با همکاری‌ دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی کوهبنان و آموزش و پرورش این شهرستان به‌منظور ایجاد زمینه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و ارتقای تعاملات کمی و کیفی در راستای ارتقای فرهنگی منطقه و توسعه پایدار شهرستان منعقد شد.
کد خبر : 655827
کوهبنان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کوهبنان به‌منظور ایجاد زمینه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و ارتقای تعاملات کمی و کیفی در راستای ارتقای فرهنگی منطقه و توسعه پایدار شهرستان کوهبنان تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی کوهبنان و آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان منعقد شد.




بیشتر بخوانید:


امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان




علیرضا بهرامی‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کوهبنان و احمد معصومی رئیس آموزش و پرورش کوهبنان در این تفاهم‌نامه متعهد شدند که در امور پژوهشی آموزشی و خدماتی که با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش مد نظر باشد، همکاری لازم را داشته باشند.


با توجه به امکانات علمی، پژوهشی، آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزش مناسب، دانشگاه آزاد متعهد شد که همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای تأمین نیازها داشته باشد، آموزش و پرورش کوهبنان هم متعهد شد علاوه بر برنامه‌ریزی برای صدور مجوز برگزاری جامع در فضای دانشگاه‌ برای ترغیب و تشویق جدی مدیران و مشاوران در معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به دانش‌آموزان به منظور ادامه تحصیل اقدام کند.


بهرامی‌نژاد با قدردانی از اداره آموزش و پرورش به تعاملات خوب گذشته این دو مؤسسه اشاره و تأکید کرد: با این تفاهم تعاملات در سطح بالاتر و بهتر اجرایی می‌شود.


علی روح‌الامینی مسئول آموزش دانشگاه آزاد کوهبنان هم بیان کرد: شناخت دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان کوهبنان از این دانشگاه که دانشگاهی با کیفیت بالا به اذعان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، باعث می‌شود خانواده‌ دانش‌آموزان دغدغه‌ای برای ادامه تحصیل به لحاظ کیفی نداشته باشند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته