دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و آموزش و پرورش

به منظور ایجاد زمینه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و ارتقای تعاملات کمی و کیفی در راستای ارتقای فرهنگی منطقه و توسعه پایدار، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و آموزش و پرورش شهرستان نیشابور منعقد شد.
کد خبر : 145405

به گزارش خبرنگار آنا، در تفاهم‌نامه ای که به امضای دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و دکتر قوامی‌نژاد معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس آموزش و پرورش نیشابور رسید، طرفین متعهد شدند که در امور پژوهشی، آموزشی و خدماتی که با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش مدنظر باشد، همکاری‌های لازم را داشته باشند.


در این تفاهم‌نامه، دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور متعهد شد، با توجه به امکانات علمی، پژوهشی، آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی مناسب، همکاری لاز م را با آموزش و پرورش برای تامین نیاز‌ها داشته باشد. ایجاد فرصت‌های مناسب برای دانش آموزان فنی برای استفاده از کلاس و همکاری در ایاب و ذهاب دانش آموزان برای بازدید از دانشگاه، نیز بخشی از تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در این معاهده است.


اداره آموزش و پرورش نیشابور هم متعهد شد علاوه بر برنامه ریزی برای صدور مجوز برگزاری مجامع در فضای دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین ترغیب و تشویق جدی مدیران و مشاوران در معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به دانش آموزان برای ادامه تحصیل را در برنامه کاری خود داشته باشد.


اهتمام جدی و ترغیب مدیران به برنامه ریزی بازدیدهای علمی دانش آموزان در قالب اردوی چند ساعته و پرداخت ۵۰ درصد هزینه استفاده از فضاهای فیزیکی دانشگاه از سوی آموزش و پرورش نیز بخش دیگری از تعهدات اداره آموزش و پرورش در این قرارداد است.


قوامی‌نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور با تشکر از مساعدت‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در قبال آموزش و پرورش تاکید کرد: «هر چقدر حجم تعاملات این دو موسسه آموزشی بیشتر باشد، به نفع مردم و علاقه‌مندان به تحصیلات علمی در شهرستان نیشابور و منطقه است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز با توجه به تعاملات گذشته این دو موسسه که در سطح خوبی بوده، تاکید کرد: «با عقد این تفاهم نامه این تعاملات در سطحی بالا‌تر و بهتر اجرایی شود.»


سعیدی افزود: «شناخت دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان از دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که دانشگاهی با کیفیت بالا به اذعان وزارت علوم و تحقیقات می‌باشد، باعث می‌شود که خانواده‌ها و دانش آموزان دغدغه‌ای برای ادامه تحصیل به لحاظ کیفی و کمی نداشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته