دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1401 - 10:03
حیدری‌سنگستانی تأکید کرد؛

قرن جدید آغازی بر پیشرفت جهشی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: باید تلاش کرد آغاز قرن جدید که همگام با چهل‌سالگی دانشگاه آزاد اسلامی است، آغازی بر پیشرفت جهش‌وار و اقتدار بیش‌ازپیش دانشگاه باشد.
کد خبر : 655813
حیدری سنگستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوشهر، سروش حیدری‌سنگستانی در نخستین شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: با تلاش همکاران و حمایت‌های مدیران انقلابی دانشگاه و استان، بخش زیادی از چالش‌های دانشگاه که مانعی برای پیشرفت بود، برطرف و بخش اعظمی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده محقق شد. در ارزیابی سال گذشته، عملکرد دانشگاه وضعیت مطلوب و پایداری داشت؛ اما باید تلاش کرد آغاز قرن جدید که همگام با چهل‌سالگی دانشگاه آزاد اسلامی است، آغازی بر پیشرفت جهش‌وار و اقتدار بیش‌ازپیش دانشگاه باشد.




بیشتر بخوانید:


کارهای ماندگاری در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است




وی با بیان تغییرات ساختاری در بدنه مدیریتی واحدها و مراکز دانشگاهی استان بوشهر و حضور رؤسای جدید بر مسند اداره امور، توضیح داد: تغییرات ساختاری مدنظر در دانشگاه برای تحقق سریع‌تر اهداف تأکید شده در طرح تحول و تعالی، گام دوم دانشگاه، پیشرفت جهش‌وار و بهره‌گیری از همه ارکان دانشگاه و احساس به تزریق انرژی، راهبرد و اندیشه جدید به امور دانشگاه و البته با نیت الهی، ولایی بودن و خدمت‌رسانی بهتر و اثرگذارتر صورت گرفته که امید است با ایجاد ثبات و آرامش منجر به بهبود شرایط و تسریع در امور باشد.


قرن جدید آغازی بر پیشرفت جهشی دانشگاه آزاد اسلامی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر وحدت رویه در امور عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه یکپارچه و متحد است که هر روز با تدوین برنامه‌های جدید در سطح ملی و استانی بر این اتحاد تأکید بیشتر می‌شود. قطعاً زمانی موفق خواهیم بود که همه ارکان دانشگاه، دانشگاه را یک تن، کالبد و روح واحد باور داشته باشند و برای موفقیت و اعتلای آن تلاش کنند. نباید از جایگاه ارزشی و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در کشور غافل بود. همه ارکان دانشگاه اعم از کارمند، استاد و دانشجو باید به جایگاه رفیع مجموعه‌ای که در آن هستند، واقف باشند و خود را در تراز ایده‌های رفیع انقلابی و اسلامی این دانشگاه قرار دهند.


حیدری‌سنگستانی گفت: جایگاه دانشگاه، پیوند عمیقی با ارکان اصلی و اساسی جامعه دارد. دانشگاه آبروی علمی نظام و عامل اقتدار و بالندگی کشور است. نظم به همراه ریل‌گذاری هوشمندانه باید سرلوحه کارها باشد. با رعایت نظم کارها با مطلوبیت بیشتر و در راستای اهداف واقعی خود انجام خواهد گرفت و با رضایتمندی مجموعه و ارباب‌رجوع از صرف هزینه و زمان برای کارهای تکراری جلوگیری خواهد کرد.


وی اضافه کرد: انضباط‌بخشی مستلزم شناخت کامل از مجموعه و پیش‌بینی صحیح آینده است. هماهنگی، ثبات کاری، شفافیت، نظم و انضباط، تعامل و همکاری در امور باید مشهود و ملموس باشد، کارها و خدمات باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین وجه انجام شود. هنر هر مجموعه و مدیریت آن این بوده که با اتحاد، همکاری و مشورت‌گرایی ضعف‌ها را کمتر و اثرات سوء آن را به حداقل برسانند. زیرساخت‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای در تک‌تک واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان مهیاست. ظرفیت‌هایی مانند املاک، اموال، تجهیزات، ساختارهای علمی، نیروی انسانی متخصص و پای‌کار از ابزار مهم برای کسب درآمدزایی غیر شهریه‌ای بوده که این دانشگاه از این حیث پربار است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب