دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1401 - 16:57
استادمحمدی در گفت‌گو با آنا:

سرزمین فلسطین به برکت جوانان زنده‌تر از همیشه است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: سرزمین فلسطین به برکت وجود جوانان شجاع خود، زنده‌تر از همیشه بوده و مقاومت این جوانان، اسرائیل را به زانو درآورده است.
کد خبر : 655737
جواد استادمحمدی

جواد استادمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دهاقان با تشریح اهمیت روز قدس اظهار کرد: امروز فلسطین به برکت حضور جوانان شجاع خود و حمایت دیگر مسلمانان جهان، زنده‌تر از همیشه بوده و مقاومت و نبرد این جوانان، اسرائیل را به زانو درآورده است. مردم فلسطین توانستند با باور خود و با حمایت خداوند متعال بر دشمنان پیروز شوند و راه آزادی قدس را هموار کنند. شرکت در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان وظیفه تک‌تک افراد جامعه اسلامی و حمایت از ملت ستمدیده فلسطین، باعث خواهد شد که روز قدس و ظلم و ستم‌های صهیونیسم در این سرزمین پررنگ‌تر از قبل به چشم همگان بیاید.


وی با بیان اتفاقات اخیر در زمینه ارتباط اسرائیل با برخی از کشورهای عربی افزود: نمونه‌ای از این تلاش‌ها، برقراری ارتباط با کشورهای عربی است که اسرائیل قصد دارد با ایجاد شکاف بین اعراب و مسلمانان به صلح‌طلبی تظاهر کند و به چهره اشغالگر خود بین افکار عمومی، وجهه‌ای مقبول‌تر ببخشد. روز قدس در اندیشه‌ای ناب شکل گرفت، اندیشه‌ای که آرزوی متحد کردن جهان اسلام را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین محقق کرد و در این روز است که همه مسلمانان جهان، حمایت خود را از مردم فلسطین با شرکت در راهپیمایی به نمایش می‌گذارند.




بیشتر بخوانید:


دانشگاهیان اهمیت روز قدس را تبیین کنند




معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان عنوان کرد: مسجدالاقصی به‌عنوان قبله اول مسلمانان و بیت‌المقدس از مهم‌ترین اماکن اسلامی و مقدس در جهان به شمار می‌روند که قربانی صهیونیسم شده‌اند، بدون تردید امروز اسلام در سرزمین فلسطین در حال مبارزه با استکبار و توطئه‌های استعماری آنهاست. صهیونیسم و دیگر ایادی آنها همیشه مشغول توطئه برای مسلمانان و دین اسلام بوده‌اند، در سال‌های اخیر، اسرائیل با همدستی دیگر قدرت‌های استعماری جهان کوشیده‌اند با کمرنگ کردن باورهای همگان، تمرکز افکار عمومی را بر مسائلی که در فلسطین در جریان است، کمتر کنند و اهمیت روز قدس را در باورها کمرنگ جلوه دهند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته